سامسونگ و سنهایزر هدست هوشمند سه بعدی می‌سازند

عصر کالا- سامسونگ در همکاری نزدیک با شرکت سنهایزر، مشغول ساخت هدست هوشمند برای دستگاه‌های اندروید است.

سامسونگ و سنهایزر هدست هوشمند سه بعدی می‌سازند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصر کالا» به نقل از زومیت، طبق اظهارات مدیر عامل سنهایزر به‌عنوان یک شرکت آلمانی که در حوزه‌ی فناوری صوتی فعالیت می‌کند، این کمپانی با همکاری سامسونگ الکترونیکس در حال توسعه‌ی یک نرم‌افزار صوتی همه‌جانبه برای دستگاه‌های هوشمند مبتنی‌ بر سیستم عامل اندروید است. شرکت سنهایزر قبلا هدست مشابهی برای اپل تولید و عرضه کرده است. زومیت را همراهی کنید.

    آندریاس سنهایزر طی کنفرانس مطبوعاتی جهانی IFA سال 2016، در گفتگو با وب‌سایت Korea Herald چنین اظهار کرد:

    ما با همکاری سامسونگ در حال ساخت هدست هوشمند AMBEO هستیم که برای دستگاه‌های هوشمند مبتنی‌ بر سیستم عامل اندروید عرضه خواهد شد. این کار به دلیل بازار داغ گوشی‌های هوشمند اندروید و غالب بودن آن‌ها در بازارهای جهانی است.
    مقاله مرتبط:

    اکوسیستم AMBEO شرکت سنهایزر مبتنی‌ بر فناوری صوتی سه بعدی است و از الگوریتمی بهره می‌برد که باعث واقعی‌تر شدن صدای بازی‌های رایانه‌ای و فیلم‌ها می‌شود. هدفون‌های مربوط به اکوسیستم یادشده معمولا دارای قابلیت ضبط صدای دوگانه هستند. آندریاس سنهایزر در ادامه‌ی اظهارات خود چنین می‌گوید:

    ما به خاطر نیازمندی به اعتبار، با شرکت سامسونگ همکاری می‌کنیم. ما همچنین در همکاری خود با سامسونگ به دنبال سازگار کردن این فناوری با پلتفرم اندروید هستیم.
    هدست هوشمند سنهایزر

    شرکت سنهایزر بیش از 30 سال در کشور کره فعالیت‌ تجاری دارد؛ اما حدود دو سال است که در پی گسترش فعالیت خود با کشور کره، به‌عنوان یک شرکت تابع در سئول مستقر شده است. به گفته‌ی مدیر عامل شرکت سنهایزر، کشور کره مبدأ بسیار مهمی برای آزمودن فناوری‌های جدید است. او در ادامه‌ی مصاحبه‌ی خود چنین اظهار کرد:

    کره یکی از کشورهای فعال و باهوش در زمینه‌ی فناوری است. هر رخداد و پیشرفت فناورانه‌ای که در کشور کره رخ می‌دهد، یک یا دو سال بعد در اروپا هم اتفاق می‌افتد.
    به گفته‌ی سنهایزر، صنعت بازی‌های رایانه‌ای کشور کره از جذابیت بالایی برخوردار است و از دید او فرصت‌های قابل توجهی برای گسترش کسب و کار شرکت در این زمینه وجود دارد. سنهایزر بیان می‌کند:

    ما اخیرا شاهد رشد دو برابری در منطقه‌ی خاور دور بوده‌ایم. ما در حرفه‌ی خود در کشور کره کاملا قدرتمند هستیم و حدود 90 درصد توزیع‌کنندگان مشتری ثابت ما هستند. با این حال اندکی در بخش مصرف‌کننده دچار ضعف بوده‌ایم که برای برطرف کردن آن، همکاری‌های جدید خود را با شرکت‌های مختلف آغاز کرده‌ایم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر