سامسونگ گوشی تاشو رده بالا می‌سازد

عصر کالا- سامسونگ از چند سال پیش گوشی‌های سری W را تولید کرد. محصولاتی تاشو که خاطره گوشی‌های قدیمی‌ را زنده می‌کردند و با استقبال خوبی هم مواجه شدند.

سامسونگ گوشی تاشو رده بالا می‌سازد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از دیجی کالا ،  سامسونگ در حال ساخت مدل جدیدی از این محصولات با سخت افزار قوی‌ است. محصولی که با نام SM-W2018 شناخته می‌شود و قبلا گفته شده بود که تراشه اسنپ‌دراگون 821 روی آن قرار می‌گیرد و چهار گیگابایت رم دارد.

    حالا شایعات جدیدتری درباره این تلفن همراه هوشمند منتشر شده که می‌گویند این تلفن همراه هوشمند سخت افزار قوی‌تری هم دارد. در این شایعات به این موضوع اشاره شده که جدیدترین گوشی تاشوی شرکت سامسونگ به تراشه اسنپ‌دراگون 835 مجهز شده که یک پردازنده چهار هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Adreno 540 را در خودش قرار داده است. به احتمال زیاد این محصول 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت.

    گوشی SM-W2018 به صفحه نمایش 4٫2 اینچی با دقت تصویر 1080 در 1920 پیکسل مجهز شده و باتری 2300 میلی‌آمپر ساعتی دارد. دوربین پشت 12 مگاپیکسلی برای این تلفن همراه هوشمند در نظر گرفته شده و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی دارد. شایعات می‌گویند که در حال حاضر این گوشی به اندروید 6٫0٫1 مجهز شده است. هنوز تاریخ عرضه و قیمت این گوشی تاشو بسیار قدرتمند مشخص نشده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر