اولین اطلاعات از مدل جدید گلکسی J۷ لو رفت

عصر کالا- دیروز خبرهایی از عرضه گوشی گلکسی J۵ سال ۲۰۱۷ به بیرون درز کرد. امروز هم اولین شایعات از مدل ۲۰۱۷ گوشی گلکسی J۷ لو رفته است.

اولین اطلاعات از مدل جدید گلکسی J۷ لو رفت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از اقتصاد آنلاین، از آنجایی که از عرضه مدل‌های 2016 این گوشی‌ها نزدیک به یک سال می‌گذرد، اصلا جای تعجب ندارد که مدل‌های جدیدتر هم ساخته شوند.
    براساس اطلاعات لو رفته از گوشی گلکسی J7 در بنچمارک GFXBench، محصول جدید سامسونگ به دوربین 16 مگاپیکسلی در پشت و دوربین 13 مگاپیکسلی در جلو مجهز شده است. مدل 2017 گوشی J7 به صفحه نمایش 5.5 اینچی Full HD مجهز شده و رم آن هم به 3 گیگابایت افزایش پیدا کرده است.  همچنین مشخص شده که این گوشی 16 گیگابایت حافظه داخلی دارد و تراشه اگزینوس 7880 روی آن قرار گرفته است. این تراشه روی گوشی‌های گلکسی A5 و گلکسی A7 سال 2017 هم قرار گرفته بود. به احتمال زیاد گلکسی J7 جدید به سنسور تشخیص اثر انگشت هم مجهز شده است.
    مشخص شده که اندروید 7.0 روی این گوشی نصب می‌شود؛ اما هنوز مشخص نشده که چه ویژگی‌های نرم افزاری مخصوصی برای آن در نظر گرفته شده است. با توجه به اطلاعات لو رفته زمان چندان زیاد تا معرفی این محصول فاصله نداریم. به احتمال زیاد این گوشی تا مدتی دیگر معرفی و راهی بازار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر