سامسونگ گلکسی سی ۹ پرو با حافظه ۱۲۸ گیگابایت در TENAA رویت شد

عصر کالا- به تازگی نسخه جدیدی از گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی سی ۹ پرو (Samsung Galaxy C۹ Pro) در وب‌سایت TENAA رویت شد.

سامسونگ گلکسی سی ۹ پرو با حافظه ۱۲۸ گیگابایت در TENAA رویت شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از فیسیت ؛ به تازگی نسخه جدیدی از گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی سی 9 پرو (Sansung Galaxy C9 Pro) در وب‌سایت TENAA رویت شد. این گوشی با شماره مدل SM-C9008 در این وب‌سایت لیست شده و تمام مشخصات این نسخه جدید همانند مدل‌های قبلی است و تنها تفاوت آن در ظرفیت حافظه داخلی است که به 128 گیگابایت ارتقا یافته است.

    این گوشی هوشمند مجهز به چیپ پردازشی اسنپدارگون 653 هشت هسته‌ای، پردازنده گرافیکی آدرنو 510، رم 6 گیگابایتی، دوربین اصلی و سلفی هر دو 16 مگاپیکسلی، فلش LED دوگانه، سنسور اثر انگشت در جلوی گوشی، شارژ سریع باتری، باتری 4000 میلی‌آمپر بر ساعت است که ابعادی به طول 162.9، پهنای 80.7 و ضخامت 6.9 میلی‌متر و 189 گرم وزن دارد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند نمایشگر سوپر امولد 6 اینچی با رزولوشن 1080*1920 پیکسلی و محافظه گوریلا گلس با سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشملو است. برای اتصال گلکسی سی 9 پرو مجهز به وای فای، NFC، پورت یو اس بی نوع C و جی پی اس است.

    پاییز سال گذشته نسخه اصلی این گوشی هوشمند با شماره مدل SM-C9000 و حافظه داخلی 64 گیگابایت رونمایی شد و بعد از گذشت زمانی با رنگ‌های مختلف طلایی، صورتی طلایی و مشکی روانه بازار جهانی شد اما برای نسخه جدید با 128 گیگابایت حافظه تنها دو رنگ مشکی و طلایی در نظر گرفته شده است. در حال حاضر تاریخ رونمایی و ورود به بازار و قیمت این گوشی هوشمند از سوی کمپانی سامسونگ منتشر نشده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر