واکنش سامسونگ به خبر کاهش بی‌سابقه تولید شرکت‌های بزرگ لوازم خانگی در ایران

عصر کالا- نماینده انحصاری لوازم خانگی سامسونگ بعد از انتشار خبر کاهش بی‌سابقه تولید شرکت‌های بزرگ لوازم خانگی در ایران توضیحات زیر را به دفتر پایگاه خبری اقتصاد آنلاین ارسال کرد که مشروح کامل آن را در ادامه خواهید خواند.

واکنش سامسونگ به خبر کاهش بی‌سابقه تولید شرکت‌های بزرگ لوازم خانگی در ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از اقتصادآنلاین، "پیرو درج خبری مبنی بر کاهش بی‌سابقه تولید لوازم خانگی سامسونگ در کشور؛ روابط عمومی گروه سام (نماینده انحصاری تولید، توزیع و خدمات پس از فروش سامسونگ در کشور) با هدف تنویر افکار عمومی و تشریح موضوع، توضیحاتی را ارایه می‌کند:

    تولید لوازم خانگی تابعی از تقاضای بازار است که کاملا فصلی بوده و به عنوان یک رویه معمول، ماه فروردین و گاهاً تا نیمه اردیهشت برنامه های آموزش ، تعمیر و نگهداری خطوط در کارخانه های صنعتی انجام می شود. مجموعه های تولیدی ما در راستای روند هر ساله خود در حال تعمیر و نگهداری خطوط برای شروع مجدد تولید از اردیبهشت ماه هستند. گروه تولیدی سام(سامسونگ) در سال گذشته؛علی رغم وجود مشکلات ناشی از تحریم ها که در عرصه تامین قطعات و مواد اولیه از کشور مبدا به وجود آمد، توانست با حداکثر توان تولید، بیشترین عرضه لوازم خانگی را به بازار داخلی داشته باشد که جامعه رسانه ای در بازدیدهای مکرر از خطوط تولید به این واقعیت اشراف پیدا کردند.

    گروه سام بر این باور است که با اتکا به توان و پشتکار پرسنل کارآزموده خود در کنار حمایت دستگاه های متولی امر بتواند روند گذشته را در سال جاری نیز ادامه دهد تا نیاز بازار کشور به محصولات برترین برند لوازم خانگی دنیا  را در این مقطع نیز مرتفع سازد."

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر