اولین تصویر از گلکسی نوت ۸ منتشر شد

عصر کالا- شرکت کره‌ای سامسونگ به تازگی دو پرچمدار خود با نام‌های Galaxy S۸ و +S۸ را معرفی کرد و ظاهرا در حال آماده‌سازی خود برای رونمایی از Galaxy Note ۸ نیز هست.

اولین تصویر از گلکسی نوت ۸ منتشر شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از شهرخبر؛ دنیای تلفن‌های هوشمند با سرعت بسیار زیادی در حال پیشرفت است و علاقمندان نباید چشم از اتفاقات آن بردارند. چرا که ممکن است در یک چشم به هم زدن، وقایع زیادی را از دست بدهند.

    فبلت گلکسی نوت 7 تجربه خوبی برای سامسونگ نبود و با اتفاقاتی که پیرامون آن رخ داد، خدشه زیادی به اعتبار این شرکت کره‌ای وارد آمد. اما ظاهرا مدیران و مسئولان سامسونگ در تلاش هستند تا مراحل آماده‌سازی Galaxy Note 8 را به پایان رسانده و این محصول در آینده‌ای نزدیک در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. برای ایجاد انگیزه در علاقمندان، امروز تصویری از گلکسی نوت 8 در رسانه‌ها منتشر شد که در آن، طرح نهایی این دیوایس به وضوح دیده می‌شود.

    این روزها هیجان و انرژی زیادی در کمپانی سامسونگ دیده می‌شود. چرا که آنها قصد دارند تا فجایع پیش آمده پیرامون گلکسی نوت 7 را به فراموشی سپرده و خود را برای معرفی فبلت جدید؛ Galaxy Note 8 آماده کنند. همچنین با رونمایی از دو محصول گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس، اتفاقات اشاره شده تا حدود زیادی توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی فراموش شده و تمام توجه‌ها به این دو تلفن هوشمند منعطف شده است.

    کلیه اطلاعاتی که در مورد گلکسی نوت 8 وجود دارد، تنها تصویر زیر است و متاسفانه هیچ جزئیاتی پیرامون مشخصات سخت‌افزاری، قیمت و یا تاریخ عرضه این محصول عنوان نشده است. کاملا واضح است که طراحی این دیوایس، تا حد بسیار زیادی به Galaxy S8 شباهت دارد و تنها ابعاد آن تا حدودی افزایش پیدا کرده است. نبودن اطلاعاتی در مورد مشخصات داخلی و همچنین افشای ناگهانی، می‌تواند مدارکی مبنی بر واقعی نبودن حتمی این تصویر باشد.

    شایعات پیشین حاکی از آن است که Galaxy Note 8 از صفحه نمایش 6.4 اینچی با کیفیت Super AMOLED، پردازنده اسنپ‌دراگون 835 یا اگزینوس 9000، شش گیگابایت رم، حافظه داخلی حداکثر 256 گیگابایتی بهره‌مند است و تمامی این ویژگی‌ها را مانند نسل‌های پیشین در کنار امکان پشتیبانی از قلم S Pen در نظر داشته باشید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر