سامسونگ تاکنون بیش از ۵۵ میلیون گلکسی S۷ فروخته است

عصر کالا- به نظر می‌رسد که گلکسی S۷ با فروش خوب خود توانسته تا حدودی ضررهای ناشی از عدم موفقیت گلکسی نوت ۷ را جبران کند.

سامسونگ تاکنون بیش از ۵۵ میلیون گلکسی S۷ فروخته است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از شهر خبر ؛ بر اساس گزارشی از Strategic Analytics، مجموع فروش گلکسی S7 و گلکسی S7 edge در پایان سه ماهه نخست سال 2017، از مرز 55 میلیون عبور کرده است. به گفته سامسونگ میزان فروش پرچم‌داران سال گذشته در سه ماهه ژانویه تا مارس، 7.2 میلیون واحد بوده است.

    سامسونگ پس از حادثه‌ای که برای گلکسی نوت 7 رخ داد، حساب ویژه‌ای روی S7 باز کرد چراکه در آن زمان پرچم‌دار دیگری در بازار نداشت. قیمت مناسب و ویژگی‌های جذاب از دلایلی بودند که گلکسی S7 و S7 edge را در سگمنت گوشی‌های بالارده حفظ کرد و توانست سامسونگ را همچنان در رده برترین‌های بازار نگه دارد.

    همچنین این گزارش می‌گوید که فروش کلی گوشی‌های هوشمند سامسونگ در سه ماهه اول سال، 92.8 میلیون واحد بوده که 23 درصد از مجموع فروش گوشی‌های هوشمند در جهان را شامل می‌شود.

    گلکسی S7 مسئولیت سنگینی به دوش داشت و توانست از این آزمون، سربلند خارج شود و اکنون زمان آن است که عرضه را برای گلکسی S8 ترک کند و ظاهرا به‌زودی این اتفاق خواهد افتاد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر