سامسونگ بزرگ‌ترین مرکز فروش خود در ایران را افتتاح کرد

عصر کالا- بزرگ‌ترین مرکز فروش محصولات سامسونگ روز چهارشنبه ۲۰ بهمن‌­ماه ۱۳۹۵ همراه با برگزاری مراسمی با حضور مدیران ارشد سامسونگ کره‌ جنوبی و دفتر ایران این شرکت به‌طور رسمی آغاز به کار کرد.

سامسونگ بزرگ‌ترین مرکز فروش خود در ایران را افتتاح کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از عصرارتباط، بام سوک هانگ، مدیر سامسونگ در ایران، افتتاح این فروشگاه را گام بزرگی در جهت عرضه محصولات و خدمات متمایز  برای مشتریان ایرانی دانست.

    هانگ در این مراسم گفت: «این فروشگاه تنها مکانی برای فروش محصولات نیست، بلکه فضایی برای لمس فناوری‌های روز دنیا و تجربه جدیدترین محصولات الکترونیکی سامسونگ است. این فروشگاه 820 متری مطابق با آخرین استانداردهای دیزاین و ارائه محصولات طراحی‌شده  و هدف از گشایش آن آشنایی هر چه بیشتر مشتریان ایرانی با سبک نوین و هوشمند زندگی (smart home) است. در طراحی این فروشگاه آشپزخانه شبیه‌سازی‌ شده‌ای با  محصولات سامسونگ در نظر گرفته شده که امکان ارائه این محصولات در محیطی نزدیک به واقعیت را فراهم کرده است.»

    علی جعفریه، مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ در این مراسم اعلام کرد: «امروز به‌جرئت مهم‌ترین روز در سال 95 برای بخش موبایل سامسونگ است. این فروشگاه حاصل زحمات تیم بزرگی از سامسونگ و شرکای ما در بازار چارسو است.»

    جعفریه گفت: «سامسونگ نه‌تنها پیشگام در تولید محصولات نوآور الکترونیکی دنیا است، بلکه امروز پیشگام در عرضه‌ی نوین این محصولات است. فروش نوین به معنای ارائه لمس و تجربه محصولات و آشنایی کامل با جزئیات و قابلیت‌های محصول است.»

    مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ ادامه داد: «هدف اصلی ما در این فروشگاه ارائه متفاوت محصولات برتر و تکنولوژی خاص است و تأکید بر این نکته که سامسونگ در راستای خلق آینده‌ای الهام‌بخش از فناوری و خلاقیت حرکت می‌کند.»

    این فروشگاه در طبقه همکف بازار بزرگ چارسو قرار دارد که در آن  تمامی محصولات سامسونگ الکترونیک از جمله تلفن همراه، تبلت، لوازم خانگی، تلویزیون­‌ها­ و نمایشگرهای جدید سامسونگ به همراه لوازم جانبی ارائه می‌شود.

    پس از افتتاح مرکز خدمات موبایل در طبقه منفی یک چارسو، این فروشگاه دومین مجموعه در راستای به کمال رساندن ارائه محصولات و خدمات به شیوه‌ی نوین در چارسو است.

    فروشگاه بزرگ محصولات سامسونگ با افتتاح رسمی از دیروز در طبقه همکف بازار چارسو در تقاطع جمهوری پذیرای مراجعه‌کنندگان خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر