۳۵۰۰ میلی آمپر در مقابل ۶.۲ اینچ؛ عملکرد باتری گلکسی S۸ پلاس چگونه است؟

عصر کالا- شکی نیست که در حال حاضر گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس برترین پرچمداران بازار هستند و با نگاهی به طراحی جذاب، عملکرد دوربین و قدرت پردازنده می توان دریافت که احتمالاً این روند تا پایان سال ۲۰۱۷ میلادی نیز دنبال خواهد شد.

۳۵۰۰ میلی آمپر در مقابل ۶.۲ اینچ؛ عملکرد باتری گلکسی S۸ پلاس چگونه است؟
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر؛ اما پرسشی که حتماً تاکنون بارها از خود پرسیده اید این است که عملکرد باتری موبایل های جدید سامسونگ چگونه خواهد بود؟ برای همین منظور در گام نخست باتری برادر بزرگتر این خانواده یعنی گلکسی اس 8 پلاس مورد آزمون قرار گرفته است.

    همانطور که می دانید این پرچمدار از نمایشگری 6.2 اینچی و باتری 3500 میلی آمپر ساعتی برخوردار بوده که در واقع تداعی کننده چالشی بزرگ در زمینه مدیریت مصرف باتری است.

    پرچمداران جدید سامسونگ در دو نسخه مجهز به چیپست های اگزینوس 8895 و اسنپدراگون 835 روانه بازار خواهند شد و در این آزمون مدل اگزینوس (همان نسخه ای که در ایران عرضه می شود) تحت بررسی و تست قرار گرفته است.

    گلکسی اس 8 پلاس در حالت صفحه نمایش روشن، حدود 8 ساعت کامل عمر باتری ارائه می کند
    الگوی آزمایش باتری اینگونه است که روشنایی صفحه نمایش روی 200 نیت ثابت قرار گرفته و تمام مدت فعال باقی می ماند. ناگفته هم نماند که رزولوشنِ قابل تغییر گلکسی اس 8 پلاس روی حالت پیش فرض، یعنی 2220 در 1080 پیکسل (+Full HD) قرار داشته است.

    همانگونه که در ادامه مشاهده می کنید نتیجه این آزمون، عمر دقیقاً 8 ساعته ی پرچمدار بزرگتر کره ای ها را نشان می دهد که با توجه به ابعاد نمایشگر و ظرفیت باتری، عملکردی بسیار مناسب و قابل قبول به نظر می رسد.

    سال گذشته گلکسی اس 7 اج با نمایشگری 5.5 اینچی و باتری 3600 میلی آمپری با نتیجه ای معادل با 7 ساعت و 18 دقیقه از آزمون مشابه بیرون آمد؛ به این معنا که سامسونگ توانسته با اتکا بر معماری 10 نانومتری چیپست و همینطور بهینه سازی مصرف در پرچمدار جدیدش، پیشرفت مناسبی را رقم بزند.

    در قیاس با سایر پرچمداران، تنها موبایل برتر از این موبایل، آیفون 7 پلاس است که نمایشگری با پنل IPS و ابعاد 5.5 اینچ دارد. ناگفته نماند به محض انجام آزمون باتری گلکسی اس 8 که احتمالاً نتیجه ای نزدیک خواهد داشت، آن را بازتاب می دهیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر