پرفروش ترین گوشی سامسونگ کدام است؟

عصر کالا- بدون شک همه ما می دانیم که گلکسی اس ۷ گوشی خوب و کاربرپسندی بود، اما ظاهرا این گوشی فراتر از حد انتظار ظاهر گردیده و تبدیل به محبوب ترین محصول سامسونگ شده است.

پرفروش ترین گوشی سامسونگ کدام است؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا»  به نقل از کلیک، بر اساس گزارش اجمالی که آژانس تبلیغاتی موبایل (ScientiaMobile) برای سه ماهه اول سال 2017 منتشر کرده است گلکسی اس 7 پرفروش ترین محصول سامسونگ در تمام دنیا و تمام بازارهایی بوده که سامسونگ در آن سهم مهمی داشته است. در واقع این بدان معناست که این گوشی پرکاربردترین و مورد استفاده ترین گوشی هوشمند سامسونگ در حال حاضر می باشد.

    حالا نکته این جاست که آیا گلکسی اس 8 هم در نهایت به این سرنوشت دچار خواهد شد یا خیر؟ شاید چنین شود اما ممکن است کمی طول بکشد. پیش از این هم گلکسی اس 5 تبدیل به مورد استفاده ترین دستگاه سامسونگ در جهان تبدیل شده بود که ماه مارس سال گذشته هم ادامه داشت.

    با وجود فروش آهسته و استقبال نه چندان گرم کاربران، سامسونگ توانست میلیون ها واحد از گلکسی اس 5 به فروش برساند، بنابراین این فروش برای اس 7 طبیعی به نظر می رسد. علاوه بر این می توان پیش بینی کرد که رشد محبوبیت برای اس 8 بیشتر از گذشته باشد.

    در حال حاضر ScientiaMobile نسبت به راه اندازی گلکسی اس 8 توسط سامسونگ توجه نشان داده است. بر اساس اطلاعات آن ها، پتانسیل ارتقاء برای کاربران از گلکسی اس 7 یا اس 5 به گلکسی اس 8 می تواند تاثیر مهمی در افزایش فروش آن ها داشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر