با ویژگی‌های گلکسی S۱۰ پلاس آشنا شوید

عصر کالا- سری جدید گوشی‌های گلکسی شرکت سامسونگ یکی از هوشمندترین موبایلهای موجود در بازار جهان است.

با ویژگی‌های گلکسی S۱۰ پلاس آشنا شوید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا، در شرایطی که جنگ تجاری بین آمریکا و چین به شرکت هوآوی نیز کشیده شده است و بازار این شرکت در آمریکا در معرض تهدید بی سابقه ای قرار دارد، فضا بیش از هر زمان دیگری به نفع رقبای عمده این شرکت یعنی اپل وسامسونگ است. امسال نیز به مانند سال های قبل شرکت سامسونگ از نسل جدید گوشی‌های سری گلکسی خود رونمایی کرد که با قابلیت های شگفت انگیز خود بی شک یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند حال حاضر جهان هستند.

    سری s10 پلاس که قیمتی بین 780 تا 830 دلار دارد، مجهزر به سیستم اندروید 9 و صفحه نمایش 6.4 اینچی است. این گوشی 175 گرم وزن و ابعادی معادل 74.1 در 157.6 میلی متر دارد. این گوشی‌ها دارای رزولوشن QHD بوده و قابلیت ذخیره اطلاعاتی به حجم 128 گیگابایت را دارا هستند. حافظه داخلی این گوشی نیز 8 گیگا بایت است. البته امکان افزایش حجم حافظه این گوشی تا عدد باورنکردنی 1.5 ترا بایت نیز وجود دارد.

    شرکت سامسونگ در طراحی این گوشی هوشمند توجه زیادی به توسعه دوربین ها کرده است و سه دوربین 12 و 16 مگاپیکسلی در این گوشی تعبیه کرده است. با استفاده از امکانات جدید می توان تصاویر بسیار با کیفیتی در شب ثبت کرد که پیش از این در هیچ کدام از گوشی‌های سری گلکسی مشاهده نشده بود.

    این گوشی دارای قابلیت شارژ بدون نیاز به سیم و سیستم هوش مصنوعی است که با تجزیه و تحلیل دفعات و زمان مورد استفاده از هر برنامه توسط کاربر، به وی امکان مدیریت در مصرف باتری و وقت را می دهد. در نسخه بعدی گلکسی‌های جدید که در نیمه دوم سال توسط سامسونگ عرضه خواهند شد، قابلیت اتصال به نسل جدید اینترنت 5G برای کاربران فراهم خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر