مشخصات گلکسی جی ۳ مدل ۲۰۱۷ در GFXBench مشاهده شد

عصر کالا- اوایل پاییز ۲۰۱۶ بود که شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه سامسونگ گلکسی جی ۳ مدل ۲۰۱۷ (Samsung Galaxy J۳ ۲۰۱۷) در آوریل ۲۰۱۷ معرفی خواهد شد. با اینکه انتظار نمی‌رود که جی ۳ (۲۰۱۷) در همین ماه معرفی شود، اما این گوشی گواهی FCC را دریافت کرده و نتایج تست‌های آن با شماره مدل SM-J۳۳۰ در وبسایت اپلیکیشن GFXBench منتشر شده است.

مشخصات گلکسی جی ۳ مدل ۲۰۱۷ در GFXBench مشاهده شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از دی جی رو ؛ به این ترتیب می‌توانیم نگاهی به مشخصات این گوشی داشته باشیم.

    طبق اطلاعاتی که در GFXBench منتشر شده، این گوشی دارای صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 720×1080 اچ دی، پردازنده چهار هسته‌ای اگزینوس 7570 با حداکثر فرکانس 1.4 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-T720 است. همچنین از رم دو گیگابایتی و 16 گیگابایت حافظه داخلی در گلکسی جی 3 (2017) استفاده شده است. در پشت گوشی یک دوربین 12 مگاپیکسلی تعبیه شده و در جلوی آن یک دوربین 5 مگاپیکسلی وظیفه گرفتن سلفی و برقراری تماس‌های تصویری را برعهده دارد. جی 3 جدید به صورت پیش فرض با اندروید 7 نوقا عرضه خواهد شد.

    چند روز پیش نیز اطلاعات این گوشی با مشخصات مشابه در اپلیکیشن گیک‌بنچ دیده شده بود. این محصول جدید سامسونگ امتیازات زیادی را در تست‌های دریافت نکرده است (631 برای تست تک هسته و 1858 برای چند هسته‌ای) اما با توجه به اینکه جی 3 یکی از مدل‌های ارزان قیمت و پایین رده سامسونگ است، نباید انتظارات زیادی از آن داشته باشید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر