گلکسی نوت ۷ اف ای در بنچمارک GFXBench رویت شد

عصر کالا- گلکسی نوت ۷ اف ای در بنچمارک GFXBench ظاهر شد. به لطف آن مجددا می‌توان صورت دقیق در جریان مشخصات فنی ، قابلیت ها و ویژگی های Galaxy Note ۷ FE قرار گرفت.

گلکسی نوت ۷ اف ای در بنچمارک GFXBench رویت شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از گجت نیوز ؛ زمان عرضه نسخه جدید گلکسی نوت 7 هفتم جولای (شانزدهم تیر) در نظر گرفته شده است. اگرچه انتظار می‌رود این دستگاه تنها در کره جنوبی عرضه شود، اما کاربران سراسر جهان از شنیدن خبر عرضه مجدد گلکسی نوت 7 خوشحال شده‌اند. از زمانی که نخستین اخبار پیرامون نسخه ترمیم شده این دستگاه منتشر شدند، گفته می‌شد تفاوتی با نسخه اورجینال نداشته و تنها برای جلوگیری از پدید آمدن اتفاقات شوم پیشین، یک باتری کوچکتر برای آن در نظر گرفته خواهد شد. اکنون این مشخصات فنی به صورت دقیق در یکی از محبوب‌ترین بنچمارک‌ها قابل مشاهده‌اند.

    گلکسی نوت 7 اف ای در بنچمارک GFXBench با نام گلکسی نوت 7 آر ظاهر شده است، اما گفته می‌شود این تنها نام کد دستگاه بوده و در بازار، آن را با همان پسوند FE خواهند شناخت. قرار است تا این دستگاه به صورت پیش‌فرض با اندروید 7.0 نوقا عرضه شود.

    رزولوشن متفاوت گلکسی نوت 7 اف ای در بنچمارک GFXBench

    در اینجا رزولوشن نمایشگر 5.7 اینچی دستگاه فول اچ‌دی نمایش داده شده است. از آنجایی که رزولوشن صفحه نمایش نسخه اورجینال کیو اچ‌دی بوده و قرار نیست تا بین آن و نسخه ترمیم شده تفاوتی به جز ظرفیت باتری وجود داشته باشد، پیش‌بینی می‌شود رزولوشن نمایشگر گلکسی نوت 7 اف ای نیز همچون گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس قابل تغییر بوده و فول اچ‌دی، وضوح تصویر پیش‌فرض باشد که می‌توان آن را افزایش داد.

    به عنوان دیگر مشخصات فنی گلکسی نوت 7 اف ای باید به دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، چیپست اگزینوس 8890 با سرعت 2.6 گیگاهرتز برای هر یک از هشت هسته آن و همچنین 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت ظرفیت داخلی اشاره کرد که تفاوتی با نسخه اورجینال این گوشی موبایل ندارند.

    اگرچه با ظهور گلکسی نوت 7 اف ای در بنچمارک GFXBench هیچ اشاره‌ای به باتری آن نشده است، اما بر اساس تمامی شایعات به جای باتری 3 هزار و پانصد میلی‌آمپر ساعتی نسخه اورجینال، یک باتری 3 هزار و دویست میلی‌آمپر ساعتی در نسخه ترمیم شده به کار خواهد رفت.

    بر اساس برخی دیگر از شایعات، گلکسی نوت 7 اف ای همچون پرچمداران جدید سری S به دستیار هوشمند بیکسبی مجهز می‌شود، به این معنی که برخلاف نسخه اصلی، یک دکمه فیزیکی دیگر به آن افزوده خواهد شد. افزوده شدن این قابلیت دور از انتظار نیست، چرا که گفته می‌شود به زودی، سامسونگ این دستیار را حتی در دستگاه‌های میان‌رده نیز به کار خواهد برد.

    از زمان ارائه آمار و ارقام مرتبط با نسخه جدید، بیشترین سوال مطرح شده مربوط به عرضه و یا عدم عرضه گلکسی نوت 7 اف ای در بازارهای سایر کشورهاست. تنها بین سیصد تا چهارصد هزار دستگاه از این گوشی موبایل تولید شده‌اند که شاید فقط کفاف بازارهای خود کره جنوبی را بدهند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر