سامسونگ در حال تست گوشی هوشمندی با دو صفحه نمایش؛ آیا Galaxy X در راه است؟

عصر کالا- مدت‌هاست که در خبرها از تلاش سامسونگ برای توسعه گوشی هوشمندی با قابلیت تا شوندگی می‌شنویم که با نام گلکسی ایکس شناخته می‌شود. اما به تازگی خبر جدیدی منتشر شده که از تست یک گوشی با دو صفحه نمایش توسط سامسونگ و در آینده‌ای نزدیک حکایت دارد که گمانه‌زنی‌ها درباره گلکسی ایکس را بیشتر کرده است.

سامسونگ در حال تست گوشی هوشمندی با دو صفحه نمایش؛ آیا Galaxy X در راه است؟
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از جی‌اس‌ام،در طول چند سال اخیر، گهگاهی شایعات و خبرهایی درباره رویای بلندپروازانه سامسونگ برای تولید گوشی هوشمند تاشو شنیده‌ایم؛ پروژه‌ای که با نام گلکسی X شناخته می‌شود؛ گوشی هوشمندی که مدتی قبل اعلام شد تا قبل از پایان سال جاری و زودتر از معرفی گلکسی نوت 8 رونمایی می‌شود اما مدتی بعد تکذیب و به جای آن اعلام شد که این دستگاه تا پیش از سال 2019 در دسترس قرار نمی‌گیرد.

    اما حالا ET News از موضوع کار کردن سامسونگ روی یک نمونه آزمایشی از گوشی هوشمند مجهز به دو صفحه نمایش پرده برداشت. به نقل از برخی منابع که نامشان ذکر نشده است، این خبر اعلام می‌کند که نمونه مذکور گلکسی X نام خواهد داشت. ظاهرا گوشی جدید را می‌توان تا 180 درجه باز کرد و به دو صفحه نمایش از نوع AMOLED مجهز است که با لولا به هم متصل شده‌اند. یکی از این منابع ناشناس هدف از انجام چنین آزمایشی را این‌گونه توصیف می‌کند:

    به نظر می‌رسد سامسونگ در حال محک زدن دستگاه مجهز به دو صفحه نمایش است تا درباره گوشی تاشو آینده خود ایده‌هایی جمع آوری کند.
    همچنین این مطلب به این موضوع اشاره کرده که کره‌ای‌ها مشغول گسترش تحقیق و توسعه خود با هدف تولید تعداد محدودی از گلکسی X برای بازه زمانی نیمه دوم سال 2017 بوده‌اند. تقاضا برای قطعات نشان‌دهنده تولید بین 2000 تا 3000 نسخه از این دستگاه مجهز به دو صفحه نمایش است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر