از تابستان امسال انجام می‌شود؛

آغاز تولید نمایشگرهای گوشی تاشوی سامسونگ

عصر کالا- پنل‌های انعظاف‌پذیر گوشی‌های تاشوی سامسونگ قرار است در تابستان سال جاری ۲۰۱۸ میلادی توسط این شرکت کره‌ای تولید شوند.

آغاز تولید نمایشگرهای گوشی تاشوی سامسونگ
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, حدود یک سال است که غول‌های تکنولوژی همچون سامسونگ از برنامه‌های خود برای معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو و انعظاف‌پذیر خبر داده‌اند.

    از آنجا که بازار گوشی‌های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت‌های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید، دیگر نمی‌دانند که برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان باید چه کار کنند، به سمت گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده‌اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی‌تلاطم را رونق بخشد و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای کاربران و شرکت‌های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.

    حالا تازه‌ترین گزارش‌های منتشره از سوی ETNews کره جنوبی نشان می‌دهد که شرکت سامسونگ احتمالا در تابستان سال جاری 2018 میلادی آغاز تولید و تامین صفحه نمایش و پنل های اولد (OLED) و تاشوی گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف خود را کلید خواهد زد.

    گوشی‌های هوشمند تاشوی سامسونگ که تاکنون به‌عنوان گلکسی ایکس (Galaxy X) از آن در فضای مجازی یاد شده، قرار است تا اوایل سال آینده 2019 میلادی از آن رونمایی شود. همچنین برآورد می‌شود که این گوشی به یک صفحه نمایش 4.5 یا 7.3 اینچی از نوع اولد مجهز باشد.

    به جرات می‌توان گفت هم‌اکنون  بزرگ‌ترین رقیب قدرتمند سامسونگ برای عرضه گوشی‌های تاشو، شرکت چینی هواوی است که به تازگی اعلام کرده می‌خواهد نخستین گوشی تاشوی هوشمند را همین امسال معرفی و عرضه کند.

    به نظر می‌رسد که هواوی به شدت قصد رقابت با این غول‌های تکنولوژی را دارد و می‌خواهد لقب معرف نخستین گوشی هوشمند تاشو را به خود اختصاص دهد. بنابراین تصمیم گرفته که از سایر رقبای قدرتمند خود یعنی سامسونگ و اپل سبقت بگیرد.

    هواوی برای طراحی و ساخت صفحه هوشمند منعطف مورد نیاز این گوشی جدید، سراغ شرکت کره‌ای ال جی که در تامین صفحه نمایش در جهان شهرت و آوازه خوبی دارد، رفته و برای تولید انبوه محصول ذکرشده در ماه نوامبر سال جاری میلادی برنامه‌ریزی کرده است.

    البته شرکت ZTE نیز که یکی از بزرگترین رقیبان چینی هواوی است، سال گذشته از یک گوشی هوشمند تاشوی جدید به نام آکسون ام (Axon M) رونمایی کرد و گفت که قرار است در سال 2018 به بازارهای جهانی عرضه شود. حالا باید منتظر بود که کدامیک از این غول‌های تکنولوژی زودتر از بقیه نخستین گوشی هوشمند تاشو را به بازارهای جهانی عرضه می‌کنند.

    البته از دیگر رقبای سامسونگ در عرضه گوشی‌های تاشو، می‌توان به اوپو، موتورولا، اپل و مایکروسافت نیز اشاره کرد. تاکنون هر گزارشی که درباره گوشی‌های هوشمند تاشو و انعطاف پذیر سامسونگ به گوش رسیده است، به طور رسمی از سوی این شرکت کره‌ای تایید نشده است و هنوز جزئی از شایعات فضای مجازی به شمار می‌رود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر