قیمت و ویژگی های فنی داک DeX Station سامسونگ گلکسی اس ۸ مشخص شد

عصر کالا- به رسم همیشه، تقریباً مطمئنیم که همراه با گلکسی اس ۸ لوازم جانبی متعدد و متنوعی از سوی سامسونگ و شرکای تجاری اش معرفی خواهند شد تا خریداران این پرچمدار را تا مدت ها به خود مشغول سازند. اگرچه کمپانی کره ای هنوز در این زمینه لب به سخن نگشوده، اما چند مورد از آنها را می شناسیم.

قیمت و ویژگی های فنی داک DeX Station سامسونگ گلکسی اس ۸ مشخص شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از آریا؛ یکی از لوازم جانبی برتر گلکسی اس 8 هدفون حرفه ای و با کیفیت AKG است که احتمالاً به رایگان درون جعبه موبایل قرار می گیرد، اما پاوربانک اختصاصی و داک مخصوص اسمارت فون مورد بحث به صورت جداگانه عرضه می شوند.

    این داک که DeX Station نام دارد، امکان اتصال گلکسی اس 8 و مدل پلاس آن را به مانیتور خارجی فراهم می سازد، ضمن اینکه از کیبورد و ماوس نیز پشتیبانی می کند. با استفاده از این وسیله جانبی، کاربران می توانند اپلیکیشن های سازگار را در محیطی شبیه دسکتاپ به کار گیرند.

    از جمله قابلیت های این داک می توان به اتصال ساده، سیستم خنک کننده داخلی، پشتیبانی از خروجی HDMI با حداکثر رزولوشن 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه، دو درگاه یو اس بی 2.0 و درگاه شبکه 100 مگابیتی اشاره کرد.
    قیمت دِکس استیشن برابر 150 یورو تعیین شده که در زمان رونمایی رسمی گلکسی اس 8 در تاریخ 29 مارس (نهم فروردین) همراه با نمایش قابلیت «تجربه دسکتاپ» (Desktop Experience) سامسونگ معرفی شده و در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر