سامسونگ در حال تولید محصولات خود در ایران است

عصر کالا- روز گذشته اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس از کارخانجات تولیدی سامسونگ بازدید کردند.در این بازدید فریدون احمدی، نایب رئیس کمیسیون صنایع و حمیدرضا فولادگر عضو کمیسیون صنایع و نماینده مردم اصفهان، حضور داشتند که هدف از این بازدید را بررسی میدانی وضعیت سرمایه گذاری و تولید محصولات سامسونگ در ایران اعلام کردند.

سامسونگ در حال تولید محصولات خود در ایران است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از   لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  روز گذشته اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس از کارخانجات تولیدی سامسونگ بازدید کردند.در این بازدید فریدون احمدی، نایب رئیس کمیسیون صنایع و حمیدرضا فولادگر عضو کمیسیون صنایع و نماینده مردم اصفهان، حضور داشتند که هدف از این بازدید را بررسی میدانی وضعیت سرمایه گذاری و تولید محصولات سامسونگ در ایران اعلام کردند.حمیدرضا فولادگر و فریدون احمدی از این بازدید رضایت کامل داشتند و وضعیت داخلی سازی و تولیدات محصولات سامسونگ در ایران را مثبت ارزیابی کردند.

     

    نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در حاشیه بازدید از کارخانجات تولیدی سامسونگ و در گفتگو با خبرنگار «ال کا ایران» بیان داشت : بازدید امروز بسیار مفید بود چرا که در واقع بر خلاف آنچه که گفته می شود سامسونگ یک شرکت تولید کننده در ایران است.

    فریدون احمدی  افزود : بر اساس عدم اطلاع برخی از افراد و به دلیل خارجی بودن برند سامسونگ، این شرکت را تنها یک واردکننده می دانستند که در بازدید امروز اعضای کمیسیون صنایع مشخص گردید که این برند در حال تولید محصولات کره ای خود در ایران است نه واردات کالا.

    وی ادامه داد : البته در گفتگو  با مدیران سامسونگ متوجه شدیم که آنها به فکر ساخت یک برند ایرانی و تولید با تکنولوژی روز دنیا هستند که این موضوع به منزله انتقال تکنولوژی به داخل کشور است.موضوعی که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و نیاز صنعت لوازم خانگی ایران است.

    نماینده مردم زنجان خاطرنشان کرد : بیش از 50 درصد، عمق داخلی سازی محصولات تولیدی سامسونگ در ایران است که البته در برخی لوازم بالغ بر 70 درصد نیز داخلی سازی تولید دارند که بسیار ارزشمند است و همین موضوع باعث اشتغال بسیاری از افراد در این کارخانه شده است.

    نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن ادامه داد : حضور برندهای با کیفیت خارجی که در حال داخلی سازی و تولید محصولات در کشور هستند، به رقابت در زمینه تولید با کیفیت در داخل کمک خواهد کرد.بنده معتقدم که اگر در کنار این برندها به شیوه درست از تولیدات داخلی حمایت کنیم، آینده روشنی در صنعت لوازم خانگی پیش رو خواهیم داشت.

    احمدی در پایان با اشاره با تولید روز محصولات مشابه کره ای در ایران توسط برند سامسونگ، بیان داشت  : شرایط تولید سامسونگ در کشور شرایط بسیاری خوبی است و نسبت به بازدید سال گذشته، رشد چشمگیری داشته اند.البته همانطور که گفته جهت گیری این برند کره ای نیز ساخت یک برند ایرانی صادرات محور است و این موضوع به رشد کیفیت صنعت لوازم خانگی کشور کمک شایانی خواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر