مدیرعامل شرکت سام الکترونیک عنوان کرد:

خریداران نگران تامین قطعات نباشند

عصر کالا- در حاشیه بازدید از کارخانه تولیدی تکوین الکترونیک، نماینده انحصاری و رسمی سامسونگ در ایران، مدیرعامل شرکت سام الکترونیک عنوان کرد : ما در شرایط جنگ اقتصادی هستیم و وظیفه تولیدکنندگانی مانند ما حمایت از دولت و مردم کشور است تا به واسطه تولیدات مناسب نگذاریم چرخه اقتصادی کشور فلج شود چرا که این خواسته دشمنان است و در مقابل آنان خواهیم ایستاد.

خریداران نگران تامین قطعات نباشند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ال کا ایران، در حاشیه بازدید از کارخانه تولیدی تکوین الکترونیک، نماینده انحصاری و رسمی سامسونگ در ایران، مدیرعامل شرکت سام الکترونیک عنوان کرد : ما در شرایط جنگ اقتصادی هستیم و وظیفه تولیدکنندگانی مانند ما حمایت از دولت و مردم کشور است تا به واسطه تولیدات مناسب نگذاریم چرخه اقتصادی کشور فلج شود چرا که این خواسته دشمنان است و در مقابل آنان خواهیم ایستاد.

    موسوی مجد در گفتگو با خبرنگار «ال کا ایران» افزود : بر خلاف شیطنت برخی از رسانه ها همانطور که مشاهده می کنید کارگران در حال فعالیت و تولید هستند و اینکه گفته می شود تولید متوقف شده یک دروغ بزرگ است. افزایش تقاضای کاذب در بازار باعث شد تا فضا برای عده ای سود جو فراهم شود تا از آب گل آلود ماهی بگیرند.

    وی ادامه داد : جالب است بدانید ما برای کنترل این بازار آشفته تمامی نمایندگان خودرا رصد کردیم و سعی بر آن داشتیم تا با به دست آوردن میانگین فروش آنان در ماه های گذشته به میزان لازم به آنها جنس بدهیم تا از ورود کالا به بازار آزاد جلوگیری کنیم. به عنوان مثال یکی از نمایندگان ما در شهری که هفته ای 20 تا 30 میلیون تومان از ما خرید می کرد با آغاز آشفتگی بازار به یک باره حدود 300 میلیون تومان پول به حساب شرکت واریز و تقاضای کالا کرد که ما جلوی ارسال کالا به این نماینده را گرفتیم. بعد همین نماینده در اخبار ظاهر می شود و می گوید شرکت از دادن کالا به ما امتناع می کند!! خب مشخص است که این میزان از خرید برای چه اهدافی درخواست شده!!!

    مدیرعامل شرکت سام الکترونیک با اشاره به اینکه تعداد نمایندگی های رسمی شرکت در سراسر کشور کم است گفت : ما بخشی از محصولات خودرا به نمایندگان می دهیم و بخش دیگر را راهی بازار می کنیم. در خصوص نمایندگان تا جایی که امکان داشت مدیریت کردیم. حتی به عنوان مثال جعبه یخچال ها را پس از تحویل به مشتری بر می گرداندیم تا اطمینان حاصل کنیم خرید توسط مشتری واقعی انجام شده است چنانکه می بینیم حاشیه سود بازار و نمایندگی چقدر است. اما در خصوص بازار به واقع ما مسئول تنظیم بازار نیستیم و در اینجا سازمان حمایت با نظارت بیشتر می تواند به تنظیم بازار کمک بیشتری کند.

    وی گفت : باز هم تاکیید می کنم تقاضا در بازار کاذب است و اینکه جنس در بازار نیست به دلیل خرید بدون نیاز مردم بوده چنانکه آمارهای فروش ما در محرم سال گذشته نشان می دهد که ما در این ماه فروشی نداشتیم اما در محرم امسال خروجی های انبار های ما غیر قابل تصور است.

    موسوی مجد افزود : مردم نگران کمبود کالا نباشند چنانکه خواهیم دید با فروکش کردن تقاضای کاذب در بازار اجناس به وفور یافت شده و احتمالا برخی ها که احتکار کرده اند مجبور خواهند شد اجناس را به بازار عرضه کنند. تولیدکنندگانی داخلی هم به صورت شبانه روزی در حال تولید هستند و مردم نباید گول شایعه های بازار را بخورند. ما نمونه ای از همین تولیدکنندگان هستیم که در حال تولید بوده و تمامی اجناس را به صورت مدیریت شده به بازار عرضه می کنیم.

    وی ادامه داد : از مردم می خواهیم که اگر تخلفی از نمایندگان ما دیدن حتما با شرکت سام الکترونیک در تماس بوده و گزارش دهند تا به سرعت به مشکل آنان رسیدگی شوند. تمامی نمایندگان رسمی ما موظف هستند با قیمت مصوب کارخانه اجناس را به مشتریان بفروشند.

    مدیرعامل شرکت سام الکترونیک در پایان گفت : شایعه هایی در بازار در خصوص عدم تامین قطعات "های تک" وجود دارد که مردم را نگران کرده است. من به شما اعلام می کنم که سام الکترونیک هیچ مشکلی در خصوص تامین قطعات نداشته و مشتریان به هیچ وجه نگران خدمات پس از فروش محصولات خود نباشند. ما با قدرت به کار خود ادامه می دهیم و در مقابل هرگونه تحریمی خواهیم ایستاد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر