گوشی سامسونگ گلکسی S۵ Neo به‌روزرسانی اندروید نوقا را دریافت کرد

عصر کالا- در زمانی‌که گوگل در حال انتشار اندروید ۸ برای گوشی‌های مختلف است، سامسونگ به‌روزرسانی اندروید نوقا را برای گوشی‌های خود منتشر می‌کند.

گوشی سامسونگ گلکسی S۵ Neo به‌روزرسانی اندروید نوقا را دریافت کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از شهرخبر ، به‌تازگی گوشی گلکسی S5 Neo که دو سال از زمان معرفی آن می‌گذرد، به اندروید نوقا به‌روزرسانی شده است. با توجه‌ به این‌که زمان زیادی از معرفی این گوشی می‌گذرد، این نسخه آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری این گوشی خواهد بود.

    همان‌گونه که می‌دانید، این دیوایس با اندروید 5 معرفی شد و به‌روزرسانی اندروید‌ 6 را نیز در سال گذشته‌ دریافت ‌کرده بود. این گوشی در دو نسخه‌ مجزا برای بازار اروپا و کانادا معرفی شد و اگر تاکنون این به‌روزرسانی را دریافت نکرده‌اید، اندروید نوقا به احتمال فراوان در روز‌های آینده برای تمامی نسخه‌های این گوشی عرضه خواهد شد.

    این آپدیت با شماره سریال G903WVLU1CQH4 منتشر شده است. امیدواریم که این به‌روزرسانی برای تمامی نسخه‌های این گوشی (از جمله مدل G903F) منتشر شود و سامسونگ این مدل‌ها را نیز فراموش نکند. گلکسی S5 Neo به‌تازگی در حال اجرای اندروید نوقا در یک بنچمارک آنلاین رویت شده بود، بنابراین انتشار این به‌روزرسانی چندان دور از انتظار نبود

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر