تصاویر گلکسی S۸ و گلکسی +S۸ یک‌بار دیگر لو رفت!

عصر کالا- حدودا سه هفته تا رونمایی از گلکسی S۸ باقی مانده و به نظر می‌رسد شایعات و خبرهای منتشر شده در رابطه با این اسمارت‌فون قرار نیست به این زودی‌ها پایان یابد.

تصاویر گلکسی S۸ و گلکسی +S۸ یک‌بار دیگر لو رفت!
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصر کالا» به نقل از آی‌تی‌رسان، در تازه‌ترین نشت اطلاعاتی از این اسمارت‌فون، یک شرکت تولید محافظ نمایشگر تصاویری را از هر دو نسخه خانواده گلکسی S8 منتشر کرده است و بنابر دلایلی حاضر نشده نام خود را فاش کند و حتی تصویر انعکاس یافته او در نمایشگر نیز مخدوش شده است!اگر به یاد داشته باشید اولین تصاویر واقعی که نشان دادند طراحی گلکسی S8 چگونه خواهد بود، توسط تولیدکنندگان محافظ صفحه نمایش منتشر شد. از آن‌جا که این گروه تولیدکنندگان نیاز به آزمایش محصولات خود پیش از عرضه به بازار را دارند، نسخه‌هایی از اسمارت‌فون را قبل از معرفی دریافت می‌کنند، اگرچه این نسخه‌ها آزمایشی هستند اما در بخش‌هایی مثل ابعاد و عناصر تشکیل دهنده با نسخه نهایی تفاوت ندارند. بنابراین این تصاویر می‌تواند منبع خوبی برای تایید شمایل گلکسی S8 باشد.

    در این تصاویر به وضوح می‌توانیم سنسور اسکنر عنبیه چشم را در بخش بالایی نمایشگر مشاهده کنیم، در کنار این سنسور بخش‌های معمولی هم‌چون سنسور نور، مجاورت و دوربین قرار گرفته است. دیگر بخشی که در کنار این مجموعه شلوغ وجود دارد، چراغ نوتیفیکشن خواهد بود.

    شیار سیم کارت در بخش بالایی اسمارت‌فون قرار گرفته و در کنار آن یک سوراخ وجود دارد که به احتمال قوی مربوط به میکروفون ثانویه است. در بخش پایینی اسمارت‌فون می‌توانیم پورت USB نوع C‌ و ورودی جک 3.5 میلی‌متری هدفون را مشاهده کنیم، دیگر اجزای بخش پایینی این اسمارت‌فون را بلندگو و میکروفون اصلی تشکیل می‌دهد. هم‌چنین در بخش سمت چپ می‌توانیم کلید اختصاصی بیکسبی را ببینیم.

    در یکی از این تصاویر، دو مدل گلکسی S8 و +S8 را در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و به خوبی می‌توان تفاوت سایز این دو اسمارت‌فون را درک کرد. گلکسی S8 از نمایشگری 5.38 اینچی استفاده خواهد کرد و نسخه بزرگ‌تر که با نام +S8 شناخته می‌شود نمایشگری 6.2 اینچی خواهد داشت. هر دو اسمارفون نمایشگری با کناره‌های خمیده دارند و به نظر می‌رسد دیگر خبری از نسخه فلت خانواده S نخواهد بود.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر