تاریخ احتمالی عرضه گوشی گلکسی S۱۰ مشخص شد

عصر کالا- هر چه بیشتر به زمان معرفی پرچمدار بعدی سامسونگ نزدیک می‌شویم، اخبار و شایعات در مورد تاریخ احتمالی عرضه این مدل افزایش پیدا می‌کند.

تاریخ احتمالی عرضه گوشی گلکسی S۱۰ مشخص شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، تاکنون منابع مختلف زیادی در مورد جزئیات و ویژگی‌های پرچمدار بعدی سامسونگ خبر منتشر کرده‌اند که به طور کلی نمی‌توان آن اخبار را رد یا تائید کرد. همانطور که پیش‌تر اعلام شده بود، خانواده Galaxy S10 قبل از رویداد MWC 2019 و در بیستم فوریه معرفی می‌شود، تا آن زمان تمامی مطالب گفته شده در مورد این مدل در حد شایعه خواهد ماند.

    اما با این وجود می‌توان بر اساس استراتژی همیشگی سامسونگ پیش‌بینی‌هایی را انجام داد که به احتمال بالا به واقعیت نزدیک هستند. به طور مثال شرکت سامسونگ هرساله در سه ماهه اول سال میلادی، یعنی در زمستان از مدل‌های گلکسی اس خود رونمایی می‌کند. این اتفاق همانطور که گفته شد، امسال نیز رخ خواهد داد.

    تاریخ عرضه گوشی گلکسی S10

    یکی از مواردی که نسبت به روند سال‌های گذشته سامسونگ تغییر پیدا کرده، تاریخ عرضه گلکسی اس 10 است، این شرکت به طور معمول پس از گذشت یک یا دو هفته بعد از معرفی پرچمدار جدید خود، این محصول را به بازار عرضه می‌کند. اما سامسونگ امسال تصمیم گرفته تا عرضه Galaxy S10 به بازار را تا حداقل دو هفته بعد از معرفی آن به تعویق بیاندازد. در این حالت سری گلکسی اس 10 تا ششم مارس برای خرید در دسترس نخواهد بود.

    به نظرمی‌رسد خریداران بتوانند حداقل از 8 مارس مدل‌های Galaxy S10 را در فروشگاه‌های آنلاین خریداری نمایند، مانند هر سال این محصول ابتدا بر روی سایت‌های اینترنتی برای فروش قرار خواهد گرفت، بعد از آن توزیع فیزیکی این محصول در بازار کشور‌های مختلف نیز به سرعت آغاز خواهد شد، البته همواره محصولات سامسونگ ابتدا در بازار کشور‌های هدف این شرکت، وارد می‌شود و سپس به دیگر کشور‌ها ارسال خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود Galaxy S10 پس از توزیع، به زودی وارد بازار ایران شود.

    پرچمدار جدید سامسونگ در سه رنگ مشکی، سفید و آبی اطلسی در دسترس قرار می‌گیرد، همچنین ممکن است نسخه‌های خاصی با رنگ آبی و زرد به بازار بیاید. گلکسی اس 10 در سه اندازه متفاوت 5.8 اینچی، 6.1 اینچی و 6.8 اینچی معرفی می‌شود که به ترتیب برای نسخه کوچک‌تر که به عنوان Lite شناخته خواهد شد، نسخه اصلی و نسخه پلاس خواهد بود. تمام مدل‌ها با جک 3.5 و اندروید 9.0 عرضه می‌شوند.

    یکی از نسخه‌های گلکسی اس 10 پلاس، با خافظه رم 12 گیگابایت و احتمالا حافظه داخلی یک ترابایت معرفی خواهد شد، این اولین بار است که یک مدل تلفن هوشمند با حافظه حجیم یک ترابایتی عرضه می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر