گلکسی A۵۰s و A۳۰s سامسونگ رسما معرفی شدند

عصر کالا- صبح امروز سامسونگ از دو گوشی اقتصادی گلکسی A۵۰s و A۳۰s رونمایی کرد. این دو تلفن هوشمند از نظر ظاهر تاحدود زیادی شبیه به مدل های A۵۰ و A۳۰ هستند که همین امسال معرفی شدند هرچند به روز رسانی هایی را هم دریافت کرده اند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

گلکسی A۵۰s و A۳۰s سامسونگ رسما معرفی شدند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از دیجیاتو، در مدل A50s دوربین اصلی 25 مگاپیکسلی A50 جای خود را به یک حسگر 48 مگاپیکسلی داده است و دو حسگر دیگر مربوط به آرایه دوربین سه گانه آن تغییری نکرده اند؛ یعنی در کنار لنز 48 مگاپیکسلی شاهد حضور یک دوربین 8 مگاپیکسلی الترا واید (با زاویه دید 123 درجه) و یک عمق سنج 5 مگاپیکسلی هستیم.

    به غیر از دوربین باقی امکانات و مشخصان A50s با مدل گلکسی A50 برابری می کند. این گوشی از یک چیپ هشت هسته ای اگزینوس (که مدل دقیق آن مشخص نشده)، 4 تا 6 گیگابیت رم و 64 تا 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء بهره می گیرد. یک باتری 4 هزار میلی آمپر ساعتی نیز وظیفه تامین انرژی این گوشی را بر عهده دارد ضمن آنکه برای گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری نیز سامسونگ یک لنز 32 مگاپیکسلی را درون بریدگی قطره ای شکل آن تعبیه کرده است. گلکسی A50s به یک نمایشگر 6.4 اینچی اولد با رزلوشن فول اچ دی پلاس و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز شده است.

    گلکسی A30 در اصل به همراه دوربین اصلی دوگانه (با ترکیب لنزهای 16 و 5 مگاپیکسلی) معرفی شد اما حالا یک آرایه دوربین سه گانه مشابه با مدل A50 برایش در نظر گرفته شده است. به بیان دیگر در گلکسی A30s شاهد حضور یک دوربین اصلی 25 مگاپیکسلی، لنز الترا واید 8 مگاپیکسلی و عمق سنج 5 مگاپیکسلی هستیم. گلکسی A30s نیز درست مانند A50s به یک حسگر اثرانگشت در زیر نمایشگر مجهز است، این در حالیست که در مدل A30 حسگر اثرانگشت دستگاه در بخش پشتی بدنه آن تعبیه شده بود.

    گلکسی A30s نیز به یک چیپست هشت هسته ای نامشخص (گفته می شود اگزینوس 7904) مجهز شده و 3 تا 4 گیگابایت رم و 32 تا 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء برای آن در نظر گرفته شده است. تامین انرژی این گوشی نیز از طریق یک باتری 4 هزار میلی آمپر ساعتی صورت می گیرد و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در بریدگی قطره ای شکل نمایشگر آن جای خوش کرده است. گلکسی A30s همچنین به یک نمایشگر اولد 6.4 اینچی با رزلوشن اچ دی پلاس مجهز است.

    سامسونگ مشخص نکرده که این دو گوشی دقیقا چه زمانی وارد بازار می شوند اما اعلام کرده که آنها را در قالب رنگ های مشکی، سفید، سبز و بنفش عرضه می کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر