هدف گذاری شیوامی برای عرضه ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند تا سال ۲۰۱۸

عصر کالا- شرکت چینی شیوامی از عرضه بیش از ۱۰۰ میلیون واحد گوشی هوشمند به بازار تا سال ۲۰۱۸ خبر داده است، امری که به معنای رشد ۷۰ درصد تعداد گوشی‌های عرضه شده آن است.

هدف گذاری شیوامی برای عرضه ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند تا سال ۲۰۱۸
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زددی نت، شیوآمی در سه ماهه دوم سال جاری میلادی هم 23.16 میلیون واحد گوشی روانه بازار کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 70 درصد افزایش نشان می دهد و رکوردی جالب توجه برای آن محسوب می شود.

    شیوآمی در دو سال اخیر جایگاه قابل توجهی در بازار گوشی های هوشمند به دست آورده و به سرعت در حال تسخیر بازار کشورهای در حال توسعه مانند هند است. این شرکت در ماه های اخیر با عرضه گوشی هایی با 6 گیگابایت رم سهم زیادی از بازار را در کشورهای یاد شده به خود اختصاص داده است.

    شیوآمی برای تسخیر بازار چین هم تلاش های زیادی انجام داده و از جمله 123 فروشگاه فیزیکی جدید را در چین افتتاح کرده است. درآمد شیوآمی در هند در نیمه اول سال 2017 حدود 328 درصد افزایش یافته که یک رکورد بی سابقه برای شرکت های سازنده تلفن همراه محسوب می شود. این شرکت دومین شرکت محبوب سازنده گوشی های هوشمند در هند محسوب می شود.

    از جمله بازارهای محبوب و موفق شیوآمی در جهان عبارتند از روسیه، اندونزی و اوکراین. شیوامی قصد دارد برای ارتقای کیفیت گوشی های طراحی شده خود در سال آینده میلادی بیش از هزار نفر را جذب واحد تحقیق و توسعه خود نماید.

    شیوامی در سه ماهه اول سال 2017 در مجموع 9.3 میلیون واحد گوشی را در چین روانه بازار کرده و 9 درصد از این بازار را در کنترل دارد. این شرکت بعد از هواووی، اوپو، ویوو و اپل در رتبه پنجم است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر