این ۶ گوشی بهترین باتری را دارند +عکس

عصر کالا- گلکسی اس۸ پلاس اسمارت فونی با صفحه نمایش بزرگ ۶.۲ اینچی،با سخت افزار سنگین به کار رفته در آن وتوانایی اجرای نرم افزار های متفاوت توانست نمایش خوبی را در حفظ شارژ از خود نشان دهد،این اسمارتفون ۱۸ ساعت به شارژر احتیاج نداشت.

این ۶ گوشی بهترین باتری را دارند +عکس
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زوم تک، معمولا وقتی که ما از گوشی های خود به صورت معمول استفاده می کنیم نیازی به شارژ چند باره آنها در طول روز نداریم،اما وقتی استفاده از آنها زیادتر از حد معمول می شود حتما باید شارژر ،پریز برق و یک پاور بانک هم همراهمون باشه تا به مشکلی برنخوریم!
    از زمانی که شما تلفن همراه خود را تهیه کرده اید،به مرور زمان باتری آن ضعیفتر می شود و این به این معناست که از حجم ارتباطات و سرگرمی شما کاسته خواهد شد.
    اگر فکر می کنید که عمر باتری تلفن همراه شما به پایان رسیده و دیگر نیاز شما را رفع نمی کند با ما همراه باشید تا 6 اسمارت فون با باتری ماندگار را به شما معرفی کنیم.
    سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس

    گلکسی اس 8 پلاس اسمارت فونی با صفحه نمایش بزرگ 6.2 اینچی،با سخت افزار سنگین به کار رفته در آن وتوانایی اجرای نرم افزار های متفاوت توانست نمایش خوبی را در حفظ شارژ از خود نشان دهد،این اسمارتفون 18 ساعت به شارژر احتیاج نداشت.

    موتورولا موتو z

    یکی از ارزانترین مدل های موتورولا،موتو z اسمارت فونی با باتری بسیار قدرتمند بین سری های z نام دارد.این اسمارت فون 23 ساعت بدون استفاده روشن و 16 ساعت هم میتوان با آن فیلم نگاه کرد.

    سامسونگ گلکسی A7

    با 22 ساعت روشن ماندن سامسونگ گلکسی A7 شباهت زیادی به گلکسی S7 دارد،هرچند که زد آب و اندروید آن به روز نیست،اما اگر اسمارت فونی ارزان و با باتری قدرتمند هستید، پیشنهاد ما به شما گلکسی A7 است.

    هوآوی mate9

    صفحه نمایشگر بزرگ و سی پی یو قدرتمند 8 هسته ای و تکنولوژی dual camera نیازمند یک باتری بسیار قوی می باشد،mate9 با باتری 4000mAh به خوبی از پس این امکانات بر آمده است.با خیال راحت 18 ساعت و 30 دقیقه از این اسمارتفون استفاده کنید.
    وان پلاس 3T

    وان پلاس گوشی ارزان وبا باتری قدرتمند که snapdragon 821 را با خود حمل می کند.این اسمارت فون مجهز به تکنولوژی شارژ سریع می باشد و 16 ساعت برای شما کار می کند.

    اوپو R9 پلاس

    این گوشی که شباهت زیادی به آیفون 7 دارد دارای صفحه نمایش 6 اینچی می باشد،در هنگام بازی کردن باتری آن داغ نمی شود و می تواند 15 ساعت و 40 دقیقه روشن بماند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر