موبایلی با عمر شارژ بیش از ۲ روز رونمایی می شود

عصر کالا- رئیس شرکت شیایومی با انتشار اسکرین شاتی از موبایل «ردمی نوت ۸ پرو» ادعا می کند شارژ این دستگاه پس از ۲ روز استفاده ۴۰ درصد است. این موبایل ۲۹ آگوست رونمایی می شود.

موبایلی با عمر شارژ بیش از ۲ روز رونمایی می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از مهر، قرار است در 29 آگوست مراسم رونمایی موبایل‌های «ردمی نوت8» و «ردمی نوت8پرو» برگزار شود. این درحالی است که تاکنون مشخصات و ویژگی‌های این موبایل‌ها اعلام شده است.

    اکنون «لین بین» رئیس شرکت شیائومی عمر باتری این دستگاه را در وب سایت ویبو اعلام کرده است. او ادعا می کند حتی پس از 2 روز استفاده از دستگاه «ردمی نوت8 پرو» هنوز40  درصد از شارژ آن باقی مانده است.

    او اسکرین شاتی را منتشر کرده که در آن تاریخچه مصرف اینترنت4G، وای فای،  تماشای ویدئو، بازی رایانه ای و غیره نشان داده شده است. چنین عملکردی برای یک باتری 4500 میلی آمپری ایده‌آل به نظر می رسد.

    این شرکت قبلا تایید کرده بود که موبایل همراه فناوری خنک کنندگی مایع عرضه می شود تا گرمای دستگاه حتی پس از مدت زمان طولانی استفاده تحت کنترل باقی بماند. 

    موبایل «ردمی نوت8 پرو» دارای 4 دوربین پشتی است که دوربین اصلی آن 64 مگاپیکسل است. پشت دستگاه و زیر دوربین ها یک حسگر اثر انگشت نیز نصب شده است. در دستگاه تراشه Helio G90T نصب شده است. 

    این دستگاه برای بازی های رایانه ای مناسب است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر