اولین گوشی مجهز به اسکنر اثر انگشت مافوق صوت

عصر کالا- اولین گوشی مجهز به اسکنر اثر انگشت مافوق صوت و شش گیگابایت رم به زودی عرضه می شود.

اولین گوشی مجهز به اسکنر اثر انگشت مافوق صوت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، شرکت چینی شیوآمی به زودی مدلی به روز شده از گوشی Mi 5s خود موسوم به Mi 5 را عرضه می کند که از امکانات منحصربه فردی در مقایسه با محصولات رقیب برخوردار است.

    این گوشی اولین گوشی هوشمند مجهز به اسکنر اثر انگشت مافوق صوت ساخت شرکت کوآلکوم است. بنابراین شناسایی ویژگی های بیومتریک و شخصی کاربران این گوشی از طریق نمایشگر آن ممکن خواهد بود.

    این گوشی مجهز به نمایشگر 5.15 اینچی با دقت 1080 در 1920 است و در آن از تراشه چهار هسته ای Snapdragon 821 با سرعت 2.4 گیگاهرتز استفاده شده است. پردازنده گرافیکی این گوشی هم از نوع Adreno 530 است.

    سه گیگابایت رم از نوع LPDDR4 و 64 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی را به محصولی قدرتمند از نظر سخت افزاری مبدل کرده است. البته کاربران علاقمند می توانند مدل پیشرفته تری از این گوشی را با 4 گیگابایت رم LPDDR4 و 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز خریداری کنند.

    اخباری در مورد احتمال عرضه مدل سومی از این گوشی با 6 گیگابایت رم LPDDR4 و 256 گیگابایت حافظه داخلی هم شنیده شده که هنوز به طور قطعی تایید نشده است.

    دوربین این گوشی 16 مگاپیکسلی بوده و دارای توان فوکوس بسیار سریع است. باتری 3490 میلی آمپری و استفاده از فناوری Quick Charge 3.0 برای شارژ سریع گوشی از دیگر توانمندی های آن است.

    شیوآمی قرار است با برگزاری یک کنفرانس رسانه ای در تاریخ 27 سپتامبر از این گوشی رونمایی کند. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این گوشی در دست نیست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر