تصویری جدید از Oppo Find ۹ با طراحی بسیار زیبا منتشر شد

عصر کالا- اوایل سال ۲۰۱۵ بود که برای اولین بار گزارشاتی در مورد گوشی پرچمدار کمپانی چینی اوپو با نام Oppo Find ۹ منتشر شد. از آن زمان تاکنون اتفاقات بسیار زیادی در دنیای گوشی های هوشمند رخ داده است اما معرفی Find ۹ در میان آنها نبوده است. سال ۲۰۱۴ اوپو مدل Find ۷ را معرفی کرد و اکنون بالغ بر ۳ سال است که اوپو پرچمدار جدید خود را رونمایی نکرده است که در صنعت موبایل اتفاق عجیبی است.

تصویری جدید از Oppo Find ۹ با طراحی بسیار زیبا منتشر شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲:۰۰

      به گزارش پایگاه خبری لعصرکالا» به نقل از سخت افزار ؛ در حالی که اوپو خود مدت هاست خبری از Find 9 منتشر نکرده است، طرفداران این برند همچنان نام Find 9 را در شبکه های اجتماعی زنده نگه داشته اند.

    این بار کاربران Weibo تصویری رندر شده از Find 9 را منتشر کرده اند که طراحی فوق العاده ی Find 9 را در آن شاهد هستیم. نمایشگر این دستگاه به نظر بدون حاشیه میرسد در حالی که در پائین دستگاه کمی حاشیه وجود دارد که به طور زیبایی با شکل منحنی طراحی شده است و نام اوپو بر روی آن حک شده است. طراحی این دستگاه بارزترین نکته ی آن است که بسیار زیبا و چشم گیر است هر چند از آنجا که دو سال است که اوپو دیگر صحبتی در مورد این دستگاه نکرده است، بعید است که روزی شاهد معرفی Find 9 توسط این کمپانی باشیم.

    تاخیر طولانی مدت در معرفی این دستگاه از سوی اوپو در حالی رخ داده است که کمپانی های سازنده به طور مرتب، معمولا سالی دو بار مدل های پرچمدار خود را وارد بازار میکنند. با این حال عدم معرفی Find 9 هزینه ی زیادی برای اوپو به دنبال نداشته است. اوپو اکنون دومین سازنده ی بزرگ گوشی های هوشمند در چین است و یکی از گوشی های این کمپانی توانست به سلطه ی 5 ساله ی آیفون در بازار چین پایان دهد. اما به هر حال چیزی که از اوپو انتظار میرود، معرفی یک پرچمدار شایسته بازار است

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر