نخستین گوشی جهان که همه قطعات آن از هم جدا می‌شود

عصر کالا- اوایل سپتامبر امسال گوگل تایید کرد طرح Project Ara برای تولید گوشی‌های پازلی را به طور کامل کنار گذاشته است. ولی امروز اخبار بیشتری در این زمینه منتشر شد.

نخستین گوشی جهان که همه قطعات آن از هم جدا می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از موبنا، منابع آگاه امروز اخباری را در مورد مدل اولیه گوشی هوشمندی که مبتنی بر طرح Project Ara ساخته شده است منتشر کردند و مشخصات کامل این دستگاه هم منتشر شد.

    Project-Ara

    Project-Ara

    سایت خبری Phandr oid در گزارش جدید خود توضیح داد این گوشی هوشمند که بدنه آن از جنس فلز ساخته شده است،‌ ابعاد 152 و 74 میلیمتری دارد و این استخوانبندی اصلی یک نمایشگر 5.46 اینچی را با کیفیت 1080 پیکسل شامل می‌شود.

    بخش‌های مختلفی که این گوشی هوشمند را شامل می‌شوند، در قسمت پشت بدنه به یکدیگر متصل می‌شوند و البته تعداد کمی از سیستم‌های داخلی هم جدانشدنی هستند. زمانی که همه قطعات به یکدیگر متصل می‌شوند، ضخامت این دستگاه 12.5 میلیمتر است که بر اساس استانداردهای مدرن می‌توان آن را بسیار ضخیم دانست.

     

     Project-Ara

    Project-Ara

    روی این گوشی هوشمند تراشه مرکزی Snapdragon 810 نصب شده است و از دیگر امکانات آن می‌توان به رم 3 گیگابایتی و دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی اشاره کرد.

    Project-Ara

    این گوشی هوشمند باتری 3450 میلی‌آمپری دارد و دوربین سلفی آن با کیفیت 2.1 مگاپیکسلی پیکسل تصویربرداری می‌کند. این محصول حافظه داخلی 32 گیگابایتی دارد و هنوز به درستی مشخص نیست از چه زمانی به صورت عمومی وارد بازار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر