گوشی قدرتمند ۱۲۰ دلاری لنوو روانه بازار شد

عصر کالا- شرکت لنوو گوشی موتو ۳ را به قیمت تنها ۱۲۰ دلار در هند روانه بازار کرده است، این گوشی با عمر باتری یک روزه و بدنه ضدآب مورد استقبال قرار گرفته است.

گوشی قدرتمند ۱۲۰ دلاری لنوو روانه بازار شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مشبل، لنوو که با خرید موتورولا در زمینه تولید گوشی های هوشمند ارزان قیمت به شدت فعال شده، امیدوار است این گوشی محصولاتی مانند Redmi 3s Prime شیوآمی را به عقب براند.

    موتو 3 دارای نمایشگر 5 اینچی اچ دی با دقت 1280 در 720 است که یک نمایشگر متوسط و نه چندان قدرتمند محسوب می شود.

    پردازنده این گوشی از نوع 64 بیتی و چهار هسته ای است و توسط Mediatek تولید شده است. سرعت این پردازنده یک گیگاهرتز است. پردازنده گرافیکی Mali T720، دوگیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی از جمله دیگر امکانات گوشی یاد شده است. البته با استفاده از کارت حافظه میکرواس دی می توان 32 گیگابایت دیگر به این رقم افزود.

    دوربین عقبی این گوشی 8 مگاپیکسلی و دارای فلاش ال ای دی و قابلیت تصویربرداری دقیق است. یک دوربین 5 مگاپیکسلی هم برای عکاسی سلفی در جلوی دوربین در نظر گرفته شده است. بر روی قاب گوشی یک لایه نانو کشیده شده که باعث می شود در صورت پاشیده شدن ناگهانی آب از نفوذ مایعات به درون آن جلوگیری شود.

    امکان استفاده از دو سیم کارت، سازگاری با شبکه های نسل چهارم تلفن همراه، باتری 3500 میلی آمپری و امکان استفاده 5 ساعته از گوشی بعد از تنها 15 دقیقه شارژ از قابلیت های ان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر