گزارش کاربران درباره مشکل عدم نمایش به موقع محتوا حین مرور وب با OnePlus ۵

عصر کالا- حین مرور وب با وان پلاس ۵ (OnePlus ۵) و یا حتی گشت و گذار در توییتر به وسیله آن، متوجه یک مشکل جزیی خواهید شد. با اسکرول کردن، ادامه محتوا با کمی مکث نمایش داده می‌شوند.

گزارش کاربران درباره مشکل عدم نمایش به موقع محتوا حین مرور وب با OnePlus ۵
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛ کاربران جدیدترین پرچمدار چینی گزارشی از یک مشکل وان پلاس 5 ارائه کرده‌اند که به نظر آن‌چنان جدی نبوده و بدون توجه کافی، شاید متوجه آن نشوید. در زمان مرور یک صفحه وب و یا مرور فید توییتر، بعد از اسکرول کردن محتواهایی که باید در ادامه نمایش داده شوند با تاخیر جزیی بر روی نمایشگر ظاهر می‌شوند، گویی در گوشی موبایل کمی کندی وجود دارد. حین بروز این مشکل به نظر می‌رسد کاربر در حال کشیدن محتواهای صفحه نمایش است.

    توسعه‌دهندگان انجمن وب سایت تخصصی XDA این مشکل پرچمدار جدید وان پلاس را به شرکت سازنده گزارش داده‌اند و به نظر می‌رسد این گوشی‌ساز چینی با قبول وجود مشکل، اکنون در حال تلاش برای برطرف کردن آن است. اما هنوز هیچ اطلاعاتی به صورت رسمی وجود ندارد. مشخص نیست چه چیزی سبب بروز این ایراد شده و راه حل شرکت برای برطرف کردن آن چیست.
    دلیل بروز مشکل حین مرور وب با وان پلاس 5

    این مشکل به احتمال بسیار زیاد تنها با ارائه یک آپدیت OTA رفع خواهد شد و احتمال سخت افزاری بودن آن بسیار پایین است. چند نظریه درباره دلیل بروز کندی حین مرور وب وجود دارند. به عنوان نمونه ممکن است نرخ فریمی با نرخ تجدید صفحه نمایش هماهنگ نباشند و یا اینکه پنل صفحه نمایش به صورت سر و ته قرار داده شده باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این مشکل در صورت برخورد با آن، می‌توانید به این صفحه در وب سایت XDA مراجعه کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر