پیش فروش اسنشال فون آغاز شد

عصر کالا- بعد از مدت ها انتظار، اسنشال فون (یا به عبارت دیگر، موبایل Essential PH-۱) کمپانی اسنشال، بالاخره از امروز برای پیش خرید در دسترس قرار گرفته و به گفته اندی روبین، موسس کمپانی و خالق اندروید، «هر چند ماه یک بار» تجهیزات جانبی جدیدی برای دستگاه عرضه خواهد شد؛ اما معلوم نیست این پشتیبانی سخت افزاری تا چه زمانی ادامه می آید.

پیش فروش اسنشال فون آغاز شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجیاتو، دوربین Essential 360 در حال حاضر نخستین سخت افزار جانبی اسنشال فون به حساب می آید که به پین های مغناطیسی پشت دستگاه متصل شده و امکان فیلم برداری 360 درجه ای را فراهم می آورد. روبین از مدت ها پیش اعلام کرده بود که کمپانی اسنشال قصد دارد اکوسیستمی کامل حول نخستین محصول تجاری خود پدید آورد.

    علاوه بر این، اسنشال وعده دو سال پشتیبانی نرم افزاری و سه سال پشتیبانی امنیتی از دستگاه خود داده است که البته فرقی با رویکرد سایر تولیدکنندگان مانند ال جی و سامسونگ ندارد. بنابراین دارندگان اسنشال فون می توانند انتظار دریافت اندروید O و اندروید P را نیز داشته باشند؛ اما سرعت عرضه به روزرسانی برای دستگاه هم فاکتور دیگری است که هنوز صحبتی درباره آن به میان نیامده.

    اسنشال فون در حال حاضر با قیمت 699 دلار از طریق آمازون و اسپرینت قابل پیش خرید است و آمازون قرار است در روز یکم سپتامبر (10 شهریورماه)، آن را به دست مشتریان برساند. با این همه، ممکن است تاریخ مقرر صرفاً رزرو شده باشد و اسنشال فون، زودتر از این تاریخ به دست پیش خرید کنندگان برسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر