مقایسه قیمت و کیفیت مودم های همراه

عصر کالا- اکثر گوشی های امروزی از اینترنت نسل سوم و چهارم پشتیبانی و بسیاری از مردم از آن استفاده می کنند .

مقایسه قیمت و کیفیت مودم های همراه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از آخرین خبر، اما استفاده دائمی از اینترنت گوشی های همراه باعث می شود سریعا باتری آن خالی شود و در طول روز لازم شود دو بار گوشی خود را شارژ کنید . برای این منظور پیشنهاد ما استفاده از مودم های همراه است که معمولا قدرت آنتن دهی بیشتری نسبت به گوشی های همراه در مکان های با آنتن دهی ضعیف دارند و علاوه بر آن می توانید چندین دستگاه را اعم از موبایل و لپ تاپ و تبلت و هر دستگاهی که مجهز به wifi است به آن متصل کنید و از اینترنت همراه لذت ببرید .

    مودم شیائومی :240 هزار تومان
    مودم شیائومی MF855 یک مودم قابل‌حمل است که با استفاده از سیم‌کارت‌های سایز میکرو می‌تواند امکان دسترسی به اینترنت 3G و 4G را فراهم کند.
    این مودم ترکیبی از یک شارژر همراه و مودم همراه است . این مودم از یک باتری 7800 میلی آمپری بهره مند است که حدود 54 ساعت انرژی مودم را تامین می کند.
    شما می توانید به صورت همزمان تا 11 دستگاه به این مودم متصل شوید.
    قیمت این مودم در بازار ایران حدود 240 هزار تومان است که نقطه قوت این مودم نسبت به سایر مودم های دیگر ظرفیت باتری آن است. شدت جریان ورودی 2 آمپر و شدت جریان خروجی 2.1 آمپر است . همچنین این مودم دارای نرم افزاری است که اطلاعات میزان شارژ باتری، نوع شبکه متصل شده، حجم مصرفی و امکانات بسیار دیگری را در اختیار کاربر قرار می دهد .
    نظرات کاربران :
    * خلاصه بگم با توجه به قیمت بسیار بسیار عالی که داره تقریبا بی ایراده، خیلی خیلی بیشتر از اینها می ارزه، نگهداری شارژ، آنتن دهی، اپلیکیشن، برد و... همه در حد عالی و تقریبا بی نقص. من که واقعا راضی ام. در خریدش شک نکنید، مطمئن باشید که شگفت زده خواهید شد.
    * این مودم واقعا عالی است. حدود 2 روز و نیم شارژ نگه می دارد و سرعتش عالی است. شارژ شدن مودم های 4G به طور معمول 4 ساعت زمان می برد اما این وسیله هم مودم است و هم پاور بانک و شارژ شدن طولانی آن نقطه ضعف نیست و چون باتری پاور بانک دارد شارژ می شود ، پاور بانک شارژ شدنش طولانی است.

    مودم ایرانسل:345 هزار تومان
    مودم «CA60» محصولی از شرکت «ایرانسل» است که شبکه‌های 3G ،2G و 4G را پشتیبانی می‌کند.
    به یاری پشتیبانی از شبکه‌ 4G در این محصول می‌توان سرعت انتقال اطلاعات با سرعت زیاد را تجربه کرد.
    شرکت ایرانسل این محصول را به یک کلید WPS برای اتصال سریع و امن تجهیز کرده است که می‌تواند بسیار کاربردی باشد.
    مودم CA60 دارای دو آنتن داخلی با قدرت گیرندگی 4 دسی‌بل است که می‌تواند محدوده‌ وسیعی را تحت پوشش شبکه‌ بی‌سیم قرار دهد.
    در قسمت جلویی CA60 یک نشانگر 1.4 اینچی TFT مشاهده می‌شود که می‌تواند اطلاعات خوبی از وضعیت کارکرد مودم به کاربر ارائه کند.
    این مودم انرژی خود را از طریق یک باتری داخلی 2500 میلی‌آمپری تامین می کند
    که می تواند 8ساعت دوام بیاورد.
    شرکت ایرانسل این محصول را به یک شیار کارت حافظه‌ MicroSD تجهیز کرده است تا بتوان به‌صورت بی‌سیم به اطلاعات موجود در کارت حافظه‌ خود دسترسی داشت. قیمت این مودم در بازار ایران حدود 345 هزار تومان است.
    نظرات کاربران :
    * روی ایرانسل قفل است و از سایر اپراتور ها نمی شود استفاده کرد.
    * من یک دونه گرفتم‏.‏ راضی ام‏.‏ خوبیش اینه که دیگه شارژ گوشیت زود به زود به خاطر نت گوشی تموم نمیشه و گوشی هم کمتر داغ می کنه. سرعتش هم خوبه و برای من 4‎-5 مگ میشه.

    مودم tp-link: 285 هزارتومان
    مودم همراه «M7300» شرکت tp-link برای استفاده از اینترنت در حال‌ حرکت، ساخته شده ‌است. این مودم از شبکه‌ پرسرعت 2G و 3G و 4G پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید تا 11 دستگاه را به صورت هم‌زمان به وسیله‌ این مودم به اینترنت پرسرعت وصل کنید. این 11 دستگاه می‌تواند شامل موبایل، تبلت و لپ‌تاپ خودتان باشد یا دستگاه هایی که دوستان و افراد خانواده‌تان دارند. همچنین می‌توانید یک کارت حافظه‌ میکرو اس‌دی (micro SD) با حداکثر حجم 32 گیگابایت را درون مودم قرار دهید و محتویات آن ‌را درون شبکه‌ بی‌سیم به اشتراک بگذارید. کارت حافظه‌ای که درون مودم قرار می‌گیرد، را می‌توان به‌عنوان یک حافظه‌ همراه هم مورد استفاده قرار داد و اطلاعات را از دستگاه‌های متصل به درون حافظه انتقال داد. یک عدد باتری لیتیوم‌یونی با ظرفیت 2000 میلی‌آمپر ساعت درون مودم قرار دارد. این باتری می‌تواند تا 10 ساعت انرژی مورد نیاز برای فعالیت مودم را تامین کند که در صورت استفاده‌نکردن از دستگاه، عمر باتری در حالت استندبای تا 600 ساعت خواهد بود. تی‌پی-لینک، برای مودم M7300 یک اپلیکیشن موبایل طراحی کرده ‌است. این اپلیکیشن، tpMiFi نام دارد و باعث می‌شود تا بتوانید به‌سادگی و تنها با استفاده از تلفن همراه‌تان این مودم را کنترل کنید. قیمت این مودم در بازار ایران حدود 285 هزار تومان است.
    نظرات کاربران :
    * من یک ماه است که این مودم را خریدم واز آن استفاده می کنم و از مودم های مشابهش هم استفاده کردم. می تونم بگم یک مودم بی نقص است. مخصوصا آنتن دهی اش عالی است. فقط نقطه ضعفش این است که نمی شود زیاد روی برد وای فای اش حساب کرد چرا که بالاخره یک مودم همراه است.
    * از لحاظ آنتن دهی و باتری خیلی خوب است و اینکه بدون باتری با برق مستقیم کار می کند ولی بردش ضعیف است من خونه ام 80 متر است ولی کل خونه رو پشتیبانی نمی کند.

    مودم Dlink:285 هزار تومان
    مودم همراه «DWR-932C» محصولی از شرکت «دی‌لینک» است. این مودم همراه به کمک یک سیم‌کارت نسل سوم می‌تواند شما را در اتصال به اینترنت همراهی کند. مودم همراه DWR-932C از اپراتورهای نسل سوم و نسل چهارم به‌خوبی پشتیبانی می‌کند. در قسمت روبه‌رویی این محصول سه نشانگر LED به چشم می‌خورد که اطلاعاتی از وضعیت روشن‌بودن مودم، میزان آنتن سیم‌کارت و وضعیت اتصال شبکه‌ بی‌سیم ارائه می‌کند. رنگ براق این محصول زیبایی خاصی به آن بخشیده است. در قسمت کناری این مودم دو کلید وجود دارد که برای روشن‌کردن دستگاه و برقراری اتصال از طریق WPS از آن‌ها می‌توان استفاده کرد. در قسمت پشتی این مودم یک باتری لیتیوم‌یون پلیمری با ظرفیت 2000 میلی‌آمپر به چشم می‌خورد که می‌تواند شما را هنگام استفاده از اینترنت تا 5 ساعت همراهی کند. در زیر باتری این مودم شیار سیم‌کارت وجود دارد که از سیم‌کارت‌های با ابعاد استاندارد پشتیبانی می‌کند. در کنار شیار سیم‌کارت، یک شیار کارت حافظه هم وجود دارد که می‌توان کارت‌های حافظه MicroSD را از طریق آن به رایانه متصل کرد. به کمک پنل مدیریتی تحت مرورگر وب این مودم، می‌توان اقدام به ارسال پیامک کرد؛ همچنین برای خرید بسته‌های اینترنت، شارژ سیم‌کارت و سایر خدمات USSD نیازی به خارج‌کردن سیم‌کارت از مودم نیست؛ مودم DWR-932C از دستورات USSD پشتیبانی می‌کند.
    نظرات کاربران :
    * بنده 3 ماه است این مودم را تهیه کرده ام و با اینترنت 4G ایرانسل با سرعت دانلود 30-45 مگابیت از آن استفاده می کنم. تا کنون هیچ مشکل و عیبی ندیده ام و بسیار راضی ام.
    * من از این محصول خیلی راضی ام. خرید آن را به تمامی دوستانم توصیه کردم. نزدیک 3 ماه است که از آن استفاده می کنم. نقطه ضعف خاصی ندارد و شما را با بالاترین کیفیت به اینترنت متصل می کند. قطعی ندارد، شارژ دهی عالی، آنتن دهی عالی و برد عالی. ای کاش درصد باتری رو می تونست نشون بده. فوق العاده راضی هستم. خیلی ازآن استفاده کردم اما هنوزم عالی است!

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر