با تلگرام، پول پیتزای خود را پرداخت کنید

عصر کالا- آخرین به روز رسانی برنامه پیام رسان تلگرام، شامل افزودن چند ویژگی جدید به این پلت فرم است، تا خود را به عنوان یک جایگزین امن برای برنامه واتس آپ به جهان معرفی کند.

با تلگرام، پول پیتزای خود را پرداخت کنید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از انگجت، اولین به روز رسانی جدید، به کاربران امکان ضبط فشرده فیلم‌های چند دقیقه‌ای را می‌دهد تا ارسال آن‌ها به سرعت و آسانی امکان پذیر شود. در این روش ارسال کلیپ‌ها در برنامه تلگرام بسیار سریع‌تر از دیگر برنامه‌ها است زیرا در حین ضبط یک فیلم به کم حجم کردن و فشرده سازی فیلم و در نهایت انتقال سریع آن می‌پردازد.
    از دیگر ویژگی‌های جدید می‌توان به تلسکوپ اشاره کرد که برای پخش برنامه‌های عمومی قابل استفاده است. اگر شما طرفدارانی داشته باشید و بخواهید برای آن‌ها به طور مستقیم ویدیوهایی بفرستید، از این به بعد با کمک تلسکوپ می‌توانید این کار بکنید و حتی کسانی که تلگرام هم ندارند قادر به تماشای ویدیوی شما خواهند بود.

    همچنین تلگرام با ویژگی Payments for Bots، استفاده از ربات‌ها برای خدمات مختلف را میسر کرده است. در حال حاضر تراکنش‌های مالی به وسیله Stripe در ایالات متحده انجام می‌شود و قرار است در روزهای آینده برای دیگر کشورها نیز این گونه خدمات راه اندازی شود. به عنوان مثال، RazorPay کار خدمات پرداخت مبتنی بر تلگرام در نیجریه، کنیا و غنا را بر عهده خواهد داشت. در روسیه این وظیفه بر عهده Yandex است. همچنین این پلت فرم با ApplePay نیز کار می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر