اولین تیزر رسمی OnePlus ۵ منتشر شد

عصر کالا- وان‌پلاس در صفحه ویبوی خود تیزری قرار داده است که به پرچم‌دار جدید این کمپانی یعنی وان‌پلاس ۵ اشاره می‌کند.

اولین تیزر رسمی OnePlus ۵ منتشر شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از آخرین خبر، در طول هفته‌های گذشته شاهد انتشار اخبار زیادی از پرچم‌دار جدید وان‌پلاس بودیم و تا حدودی با مشخصات سخت‌افزاری این محصول که وان‌پلاس 5 نام دارد، آشنا شدیم. وان‌پلاس 5 در لیست چند فروشگاه آنلاین قرار گرفت. همچنین یکی از مسئولان وان‌پلاس، تولید پرچم‌دار جدید را تأیید کرد؛ اما اخیرا یک تیزر رسمی منتشر شده است که هرگونه شک و شبهه‌ای را از بین می‌برد.

    وان‌پلاس اولین تیزر رسمی پرچم‌دار جدیدش را در حساب کاربری ویبوی خود قرار داده است. در این تیزر می‌توان عبارت HELLO 5 را مشاهده کرد. در بالای تصویر لوگوی وان‌پلاس قرار دارد که تقریبا اشاره به جدیدترین پرچم‌دار کمپانی یعنی وان‌پلاس 5 دارد.

    در تیزر اطلاعات زیادی وجود ندارد و به‌صورت غیر مستقیم به وان‌پلاس 5 اشاره دارد؛ با این حال، به فصل تابستان اشاره شده است که اگر حدس و گمان‌ها درست باشد، در واقع این زمان مربوط به عرضه وان‌پلاس 5 است.

    از نظر سخت‌افزاری انتظار می‌رود در وان‌پلاس 5 از نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن QHD استفاده شود. در زیر قاب وان‌پلاس 5 از تراشه اسنپدراگون 835 استفاده خواهد شد و مجهز به 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم خواهد بود. نکته‌ی جالبی که وجود دارد این است که در پشت وان‌پلاس 5 از دوربین دوگانه با سنسورهای 12 مگاپیکسلی استفاده خواهد شد که باعث می‌شود وان‌پلاس 5 اولین محصول کمپانی وان‌پلاس باشد که از چنین دوربینی بهره می‌برد.

    در وان‌پلاس 5 از باتری با ظرفیت 3600 میلی‌آمپر ساعت و نسل جدید فناوری شارژ وان‌پلاس یعنی Dash Charge 2.0 استفاده خواهد شد. البته باید در نظر بگیرید که این مشخصات هنوز توسط وان‌پلاس تأیید نشده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر