با ورود جیونی اس ۱۰ به تست‌های تنا، مشخصات این گوشی فاش شد

عصر کالا- دو ماه پیش بود که کمپانی جیونی از اولین اسمارت فون خود که با تمرکز بر روی قابلیت دوربین سلفی عرضه شده است، تحت عنوان مدل جیونی A۱ و A۱ پلاس رونمایی کرد. حالا بعد از آن معرفی، به نظر می‌رسد که زمان رونمایی از یکی دیگر از گوشی های هوشمند این کمپانی نیز فرا رسیده است و به زودی شاهد معرفی رسمی گوشی جیونی اس ۱۰ (Gionee S۱۰) خواهیم بود.

با ورود جیونی اس ۱۰ به تست‌های تنا، مشخصات این گوشی فاش شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از گجت نیوز ؛ جیونی اس 10 به تازگی بر روی پایگاه آنلاین نهاد مخابراتی چینی تنا قرار گرفته است و به همین سبب، ما میتوانیم تصاویری رسمی از تمام ابعاد این گوشی را به همراه بخش مهمی از مشخصات سخت افزاری آن مشاهده کنیم. در ابتدا باید بدانید که جیونی اس 10 دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ دی (1920 در 1080 پیکسل) خواهد بود که گزینه‌ی قابل قبولی برای اکثر کاربران موبایل به شمار می‌رود.
    یک چیپست هشت هسته‌ای که در فرکانس 2 گیگاهرتز کلاک شده است، نقش پردازنده‌ی مرکزی این دیوایس را ایفا خواهد کرد و 4 گیگابایت حافظه‌ی رم، 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی (قابلیت ارتقا از طریق کارت‌های حافظه‌ی جانبی میکرو اس دی تا سقف 128 گیگابایت)، سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا به طور پیش‌فرض و رابط کاربری اختصاصی Amigo OS 4.0 نیز دیگر مشخصات اصلی جیونی اس 10 را تشکیل خواهند داد.
    گوشی جیونی اس 10 دارای دوربین دوگانه خواهد بود

    دوربین‌هایی با ساختار لنزهای دوگانه، اکنون دیگر به عنوان پای ثابت اکثر گوشی های موبایل اندرویدی سطح بالا محسوب می‌شوند و جیونی نیز در مدل‌های قبلی اسمارت فون های خود نشان داده است که علاقه‌ی خاصی به این قابلیت دارد. گوشی جیونی اس 9 از دوربینی دوگانه متشکل از سنسورهای 13 و 5 مگاپیکسلی برخوردار بود و حالا در جیونی اس 10 ، این ساختار با دو سنسور 13 مگاپیکسلی بر روی دوربین اصلی در پشت دستگاه و یک دوربین 16 مگاپیکسلی قدرتمند برای تصویربرداری سلفی و مکالمه‌ی ویدیویی آپگرید شده است.
    کمپانی سازنده قصد دارد این مدل را در دو رنگ مشکی و طلایی به فروش برساند و با این که ممکن است تصور کنید سنسور اثر انگشت بر روی پنل پشتی و در آن قسمت دایره‌ای قرار گرفته است، اما باید بدانید که اسکنر اثر انگشت بر روی دکمه‌ی هوم قرار گرفته و مشابه آیفون‌‌های اپل، این دکمه دارای دو عملکرد سخت افزاری خواهد بود.

    در حال حاضر هیچ صحبتی پیرامون تاریخ عرضه و قیمت این محصول در بازار چین و دیگر کشورهای جهان وجود ندارد، اما با توجه به عبور آن از تست‌های تنا، به نظر می‌رسد که در آینده‌ای نزدیک شاهد حضور جیونی اس 10 در بازار عمومی خواهیم بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر