نام وان پلاس ۵ رسما تایید شد

عصر کالا- وان پلاس ۵ نام پرچمدار آینده شرکت وان پلاس خواهد بود که مهم‌ترین ویژگی‌ این محصول، دوربین مورد استفاده در آن است که با همکاری شرکت DxO ساخته می‌شود؛ شرکتی که روی آزمایش عکاسی تمرکز دارد. این خبر توسط Diegohnz، یکی از کارکنان رسمی شرکت وان پلاس در انجمن وان پلاس منتشر شده است.

نام وان پلاس ۵ رسما تایید شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از آی تی رسان، با اینکه قبلا کارل پی، یکی از موسسان شرکت وان پلاس اشاره‌ای به نام وان پلاس 5 کرده بود، ولی این اولین‌بار است که به طور رسمی نام این دیوایس با عنوان وان پلاس 5 تایید می‌شود. وان پلاس 5 بعد از وان پلاس 3T عرضه می‌گردد و اگر سوال‌تان این است که چه بر سر وان پلاس 4 آمده جواب سوال شما ساده است: وان پلاس یک شرکت چینی بوده و چینی‌ها عدد 4 را یک رقم شوم می‌دانند.

    وان پلاس 5 بر روی دوربین‌های جدید تمرکز دارد. طبق شایعات اولیه، وان پلاس 5 دارای دوربین‌های دوگانه خواهد بود، البته جزئیات دوربین‌های وان پلاس 5 هنوز فاش نشده است. پیش‌بینی می‌شود که دوربین‌های دوگانه وان پلاس 5 مثل دوربین‌های دوگانه آیفون 7 پلاس باشند؛ یک دوربین با زاویه دید وسیع و دوربین دیگر با امکان ثبت تصاویر تله‌فوتو.

    وان پلاس در این مورد می‌گوید:

    ما خوشحالیم که به اطلاع همگان برسانیم که برای بهبود تجربه عکاسی در پرچمدار آینده خودمان یعنی وان پلاس 5، با شرکت DxO وارد همکاری شده‌ایم. شرکت DxO بیش از هر چیز به‌خاطر ساختن بنچمارک محبوبش برای دوربین‌ها یعنی DxOMark شناخته می‌شود. این شرکت از سال‌ها تجربه و تخصص هم در دوربین‌ها و هم در اسمارت‌فون‌ها برخوردار است.
    اگر نگاهی به عقب بیاندازیم می‌توانیم به این نکته اشاره کنیم که وان پلاس 3T یک دوربین 16 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای سلفی گرفتن داشت که در آن زمان یکی از بهترین دوربین‌ها محسوب می‌شد. ما همچنان به دنبال اخبار بیشتر در مورد وان پلاس 5 هستیم ولی با وجود این شایعات هیجان انگیز، باید منتظر یک رونمایی باشکوه از وان پلاس باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر