انتشار تصاویری تازه از پرچمدار لومیا ۹۶۰ که هیچوقت به بازار نیامد

عصر کالا- مایکروسافت همواره در پی آن بوده تا به تولید اکوسیستم موبایل خاص خودش و سخت افزار مورد نیاز برای آن بپردازد. نخستین دستگاه های هوشمند این کمپانی، از نسخه شخصی سازی شده ویندوز بهره می بردند، اما مایکروسافت به دنبال گسترش ابعاد فعالیت خود بود و به همین جهت، قراردادی با نوکیا امضا کرد.

انتشار تصاویری تازه از پرچمدار لومیا ۹۶۰ که هیچوقت به بازار نیامد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛ متاسفانه تجارت اسمارت فون مایکروسافت (و برنامه ریزی های کمپانی) در وضعیتی نابسامان به سر می برد. بنابر گزارش های اخیر، این کمپانی ردموندی هنوز به صورت تمام و کمال ویندوز فون را کنار نگذاشته، اما در عین حال شاهد عرضه هیچ موبایل هوشمند تازه ای هم نیستیم. یکی از موبایل های مایکروسافت که هیچوقت روشنایی روز را ندید، پرچمدار لومیا 960 است که اخیراً تصاویر با کیفیتی از آن در فضای مجازی منتشر شده است.

    از آن جایی که این تصاویر به نسخه آزمایشی تعلق دارند، نمایشگر روی دستگاه سوار نشده است. با این همه، می دانیم که لومیا 960 باید با پردازنده اسنپدراگون 820 کوالکام، نمایشگر Quad HD و دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی PureView به دست مشتریان می رسید.

    بدنه آلومینیومی، می توانست جلوه ای زیبا به لومیا 960 ببخشد و از طرف دیگر، تعبیه اسپیکرهای استریو در بخش جلویی دستگاه، طراحی آن را از پرچمدار قبلی لومیا 950 متمایز می ساخت. در ادامه می توانید تصاویر انتشار یافته از این موبایل هوشمند ناکام را مشاهده کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر