مدیران رده بالا، استارتاپ اسنشال را ترک می‌کنند

عصر کالا- به نظر می‌رسد تأخیر در عرضه‌ی گوشی PH-۱ اسنشال، تنها مشکل استارتاپ اندی رابین نیست، چراکه متخصصان این کمپانی نیز آن را ترک می‌کنند.

مدیران رده بالا، استارتاپ اسنشال را ترک می‌کنند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زومیت،  اسنشال بیش از یک ماه پیش گوشی هوشمند بدون حاشیه‌ی خود را با نام PH-1 اسنشال فون رونمایی کرد. اندی رابین در گفتگویی اعلام کرد که این گوشی هوشمند، یک ماه پس از آغاز پیش‌فروش راهی بازار خواهد شد؛ اما هنوز خبری از عرضه‌ی اسنشال فون نشده است. البته تنها مشکل اسنشال را نباید تأخیر در عرضه‌ی اسنشال فون عنوان کرد، بلکه متخصصان این کمپانی نیز با ترک استارتاپ اندی رابین، مشکلات را بیش از پیش افزایش می‌دهند.

    بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، برایان والاس، قائم‌مقام بازاریابی اسنشال نیز این کمپانی را ترک کرده است. والاس پس از ترک اسنشال به +.i.am پیوسته است. این کمپانی توسط will.i.am بنیان گذاشته شده است. والاس اولین متخصص و مدیر بالارده‌ای نیست که اسنشال را ترک می‌کند. اندی فوشه، به‌عنوان مدیر بخش ارتباطات اسنشال نیز پیش از والاس این کمپانی را ترک کرده است.

    ترک کمپانی توسط متخصصان رده‌بالا را نمی‌توان وضعیت ایده‌آل و مناسبی برای اسنشال توصیف کرد. اولین و مهم‌ترین کاری که اسنشال باید به سرانجام برساند، عرضه‌ی گوشی هوشمند PH-1 است که نسخه‌ی آنلاک شده‌ی آن با برچسب قیمت 700 دلاری راهی بازار خواهد شد. هرچند این قیمت برای یک گوشی هوشمند تازه‌وارد به بازار بسیار بالا است، اما اسنشال حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. اسنشال فون تنها یک محصول مستقل و یک گوشی نیست؛ این محصول با وجود ماژول ارتباطی مغناطیسی، قادر است کامپوننت‌های دیگری را نیز میزبانی کند. اولین ماژول توسعه‌یافته برای این گوشی توسط اسنشال، یک دوربین 360 درجه است که به‌سادگی از طریق این درگاه ارتباط مغناطیسی به گوشی متصل می‌شود.

    اسنشال در کنار گوشی PH-1، از محصول دیگری نیز رونمایی کرده که در واقع یک هاب هوشمند برای اتصال لوازم خانگی به آن است. این محصول نیز هنوز راهی بازار نشده و باید دید اسنشال چه زمانی به‌صورت جدی کار عرضه‌ی محصولاتش را به بازار آغاز خواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر