الفون گوشی هوشمندی باقابلیت ضد انفجار بودن می‌سازد

عصر کالا- کمپانی الفون دست به تولید گوشی هوشمندی زده است که از نظر مشخصات ظاهری بسیار شبیه به گلکسی S۷ سامسونگ است، نکته قابل توجه در این گوشی هوشمند تعبیه شدن قطعه ای در آن است که الفون را دربرابر انفجار محافظت می‌کند.

الفون گوشی هوشمندی باقابلیت ضد انفجار بودن می‌سازد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از کلیک، این روزها با شنیدن نام سامسونگ ناخودآگاه یاد منفجر شدن می‌افتیم! متأسفانه تجربه نا موفق نوت 7 در یاد بسیاری از مخاطبان نقش بسته است.حالا کمپانی الفون دست به تولید گوشی هوشمندی با نام Elephone S7 زده است که از نظر مشخصات ظاهری بسیار شبیه به سامسونگ گلکسی S7 است.

    الفون توانسته بسیار هوشمندانه عمل کند، با توجه به نگرانی امروزه بازار در رابطه با انفجار گوشی های هوشمند،الفون دستگاه خود را به محافظت سه گانه در برابر انفجار مجهز کرده است.الفون با اضافه کردن لایه ضد انفجاری و یک پوسته TPU سخت ،باتری این گوشی هوشمند را به یک باتری ضد انفجار تبدیل کرده است.

    الفون با توجه به نگرانی امروزه کاربران سعی کرده تا کاربران و مخاطبان خود را مطمئن کند که با در دست گرفتن این گوشی هوشمند هیچ اتفاقی برای آن ها نمی‌افتند،در واقع قابلیت ضد انفجار بودن کمی دل کاربر را قرص می کند.گوشی هوشمند Elephone S7 انحصاراً در چین عرضه می شود.

    با همه این تفاسیر Elephone S7 قیمت ارزانی نیز دارد و با قیمتی حدود 139٫99 دلار به حافظه رم 2GB به فروش می رسد.تمام مدل های الفون در این سری با پردازنده MediaTek Helio X20 قدرت یافته اند.شاید بسیاری از کاربران قبلی نوت 7 که دیگر نمی توانند به کمپانی سامسونگ اطمینان کنند به سمت این گوشی هوشمند با ظاهری شبیه به گوشی های سامسونگ بیایند.حالا این حرکت الفون تب‌وتابی در بازار گوشی های هوشمند ایجاد می کند و انتظار کاربران را بالا می‌برد،بسیاری از کاربران در انتظار هستند تا ببینند که گلکسی S8 نیز از این سیستم ضد انفجار بر خوردار خواهد بود یا S8 می خواهد تجربه تلخ دیگری برای سامسونگ ایجاد کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر