گوشی Mi ۵C شیائومی با اندروید ۷.۱ آپدیت شد

عصر کالا- شرکت شیائومی در زمان رونمایی از گوشی Mi ۵C اعلام کرد، به‌روز رسانی اندروید ۷.۱ برای این گوشی منتشر می‌شود.

گوشی Mi ۵C شیائومی با اندروید ۷.۱ آپدیت شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از تک بوک؛ اکنون قرار است به‌روز رسانی جدید در آینده‌ای نزدیک به‌صورت OTA برای این گوشی عرضه شود. با تک بوک همراه باشید.

    به‌روز رسانی اندروید 7.1 نوقا برای رام مخصوص توسعه‌دهندگان منتشر شد و به‌زودی در اختیار دارندگان گوشی می 5 سی شیائومی قرار می‌گیرد. بدین ترتیب به‌روز رسانی جدید برای کاربرانی که از رابط کاربری MIUI 8 با رام مخصوص توسعه‌دهندگان استفاده می کنند قابل دریافت خواهد بود.

    در رابط کاربری شیائومی، آپدیت‌ها به صورت مداوم ارائه می‌شوند تا قابلیت‌های بیشتری در اختیار کاربران قرار گیرد. به‌روز رسانی های جدید در رام مخصوص توسعه‌دهندگان به‌صورت هفتگی ارائه می شود و در هر به‌روز رسانی، باگ‌ها برطرف شده و قابلیت جدیدی به رابط کاربری افزوده می‌شود؛ اما در مقابل در رام پایدار به‌روز رسانی‌ها به‌صورت نامنظم هر یک تا دو ماه منتشر می‌شود، البته در این رام ایرادات و باگ‌های کمتری به چشم می خورد.

    کاربران دستگاه‌های شیائومی قادر به انتخاب رام پایدار یا رام مخصوص توسعه‌دهندگان خواهند بود. اکنون به‌روز رسانی جدید شیائومی می 5 سی برای رام مخصوص توسعه‌دهندگان منتشر شده و کاربران رام پایدار باید کمی دست نگه‌دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر