خبر خوب HTC برای سلفی‌بازها!

عصر کالا- شرکت HTC دو گوشی جدید خود را روانه بازار کرده است. این دو گوشی یو الترا و یو پلی نام دارند.

خبر خوب HTC برای سلفی‌بازها!
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از دیجیتال ترندز، U Ultra که قدرتمندتر از U Play است، دارای نمایشگر شیشه‌ای خمیده‌ای است که در طراحی آن از فناوری سطح مایع استفاده شده است. فناوری یاد شده نمایشگر این گوشی را شفاف‌تر و باریک‌تر کرده و مشاهده صفحه آن در زیر تابش نور آفتاب را تسهیل می‌کند.


    این گوشی مانند گوشی LG V20 دارای دو نمایشگر است. یکی نمایشگر 5.7 اینچی Super LCD با دقت 2560 در 1440 پیکسل و دیگری یک نمایشگر کوچک 2.05 اینچی با دقت 160 در 1040 پیکسل برای نمایش اطلاعیه ها و میان برهای ضروری است.

    استفاده از سیستم عامل Android 7.0 Nougat، پردازنده Qualcomm Snapdragon 821، 4 گیگابایت رم، 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت افزودن کارت حافظه از جمله دیگر ویژگی‌های این گوشی است. اگر کاربران مدل 128 گیگابایتی این گوشی را انتخاب کنند، می‌توانند نمایشگر ضدخش و آسیب را هم برای حفاظت بیشتر از گوشی خود انتخاب کنند.

    در گوشی یاد شده به جای استفاده از جک های هدفون 3.5 میلیمتری از قابلیت USonic برای رساندن صدای فایل ها از طریق هدفون به گوش شما استفاده شده است. U Ultra همچنین دارای دو دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت با قابلیت فوکوس خودکار و ضبط ویدئوهای 4K و همین طور دوربین عکاسی سلفی 16 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار لیزری و ضبط ویدئوهای 1080p است.

    دوربین سلفی این گوشی در شرایطی که نور محیط کم است می تواند در حالت 4 مگاپیکسلی UltraPixel قرار بگیرد تا تصاویر بهتری تهیه کند. قابلیت شارژ سریع و باتری 3000 میلی امپری از جمله دیگر ویژگی‌های گوشی یاد شده است.

    U Play از بخش اعظم این قابلیت‌ها برخوردار است، اما سبک‌تر و کوچک‌تر است و دارای نمایشگر 5.2 اینچی با دقت 1920 در 1080 بوده و در مقایسه با U Ultra که 170 گرم است تنها 145 گرم وزن دارد. این گوشی تنها یک نمایشگر دارد و در آن از پردازنده MediaTek Helio P10، 3 یا 4 گیگابایت رم، 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین‌هایی مشابه با U Ultra استفاده شده است.

    البته دوربین 16 مگاپیکسلی سلفی این گوشی فاقد قابلیت فوکوس خودکار لیزری و امکان ضبط ویدئوهای 4K است. باتری این گوشی 2500 میلی آمپری است.

    U Ultra با قیمت 750 دلار قابل خریداری است. اما U Play هنوز عرضه نشده و زمانی برای به بازارآمدن آن هم اعلام نشده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر