گوشی هوشمند مخصوص ارزهای دیجیتالی به بازار می‌آید

عصر کالا- شرکت اچ‌تی‌سی به‌تازگی اعلام کرده است که قصد دارد یک گوشی مبتنی بر بلاک چین به منظور تسهیل در استخراج ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده را عرضه کند.

گوشی هوشمند مخصوص ارزهای دیجیتالی به بازار می‌آید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، در چند سال اخیر ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده بسیاری همچون بیت‌کوین، مونرو و ریپل از محبوبیت و استقبال بی‌نظیری برخوردار شدند و همین امر موجب شد کاربران بسیاری به کسب درآمد و پول در فضای مجازی روی آورند که این خود دلیل محکمی بود برای آنکه تعداد زیادی از اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌هایی که پلت‌فرم و بستر مناسبی برای استخراج این ارزهای دیجیتالی فراهم می‌کردند، مانند قارچ در فضای اینترنت رشد کنند.

    بیت‌کوین ‌که یکی از معروف ترین ارزهای مجازی رمزنگاری شده در جهان به شمار می‌رود، این امکان را به کاربران می‌دهد که بدون نیاز به هیچ بانکی مبادلات مالی خود را انجام دهند و همچنین هویت طرفین معامله نیز ناشناس باقی می‌مانند. ارزهای دیجیتالی باید توسط رایانه و سخت‌افزارهای مخصوصی استخراج یا به اصطلاح ماینینگ شوند که البته به هیچ عنوان فرایند آسانی ندارد و نیازمند تجربه، تخصص، زمان و بستر مناسبی است.

    فناوری بلاک‌چین که این روزها کاربردهای بسیاری بخصوص در صنعت ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده دارد، از استقبال بی‌نظیری از سوی کاربران، شرکت‌ها و صرافی‌های فعال در این حوزه برخوردار شده است و به نظر می‌رسد در سالهای آینده نیز با تکامل و شکوفایی بیشتری روبرو شود.

    بر اساس اطلاعات مندرج در وب سایت کوین دسک، حالا شرکت تولیدکننده موبایل اچ‌تی‌سی که سالهاست با رکود بی‌سابقه‌ای در خصوص فروش محصولات و گوشی‌های هوشمند خود مواجه است، تصمیم گرفته است به منظور افزایش استقبال کاربران و جلب نظر علاقمندان به ارزهای دیجیتالی، گوشی هوشمندی را توسعه داده و عرضه کند که مبتنی بر فناوری بلاک‌چین است و این امکان را به کاربران می‌دهد تا بتوانند براحتی بدون نیاز به سخت‌افزار یا رایانه مخصوص دیگری به استخراج ارزهای دیجیتالی موردنظر خود بپردازند و از این طریق کسب درآمد کنند.

    گفته می‌شود این گوشی که اکسودوس 1 (EXODUS 1) نام دارد، برای مشتریان مستقر در کشورهایی نظیر ایالات متحده آمریکا، هنگ کنگ، سنگاپور، نیوزلند، بریتانیا و 30 کشور دیگر قابل دسترسی و خریداری خواهد بود که تنها از طریق بیت‌کوین و اتریوم قابل خرید و تهیه است و فروش و عرضه آن نیز از ماه پایانی (دسامبر) سال جاری 2018 میلادی آغاز خواهد شد.

    مقامات این شرکت تایوانی در رابطه با فروش و عرضه چنین محصولی ابراز امیدواری کرده‌اند و انتظار دارند که این محصول قادر خواهد بود شرکت اچ‌تی‌سی را از خطر ورشکستگی برهاند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر