آلکاتل گوشی هوشمند Flash را با دوربین دوگانه در جلو و پشت معرفی کرد

عصر کالا- دوربین‌های دوگانه سلانه‌سلانه راه خود را به گوشی‌های هوشمند میان‌رده نیز باز کرده‌اند و اکنون شاهد معرفی گوشی هوشمند Flash از جانب آلکاتل هستیم، این گوشی هوشمند در قست پشت و جلو از دوربین دوگانه بهره می‌برد.

آلکاتل گوشی هوشمند Flash را با دوربین دوگانه در جلو و پشت معرفی کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از فارنت؛ دوربین دوگانه در ابتدا برای اولین بار توسط اچ‌تی‌سی به خدمت گرفته شد و رفته‌رفته جای خود را در دل کاربران باز کرد تا این روزها بیشتر گوشی‌های همراه هوشمند تراز اول را با دوربین دوگانه شاهد باشیم. در این بین تاکنون دوربین دوگانه تنها در قسمت پشت گوشی به خدمت گرفته شده است و این بار آلکاتل با عرضه گوشی هوشمند فلش نشان داد که در قسمت جلوی گوشی نیز می‌توان از مزایای دوربین دوگانه بهره گرفت .

    آلکاتل گوشی Flash را بدون رونمایی خاصی معرفی کرده است و از قرار معلوم این گوشی قرار است در کشورهای خاورمیانه به فروش برسد. همان‌گونه که اشاره شد گوشی هوشمند فلش آلکاتل را به لحاظ سخت‌افزاری نمی‌توان در رده محصولات تراز اول بازار قرار داد اما مشخصات سخت‌افزاری ضعیفی نیز ندارد.

    آلکاتل فلش از پردازنده مدیاتک هلیو مدل ایکس 20 با ده هسته استفاده می‌کند. در این گوشی هوشمند جدید شاهد حضور 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی هستیم. به لحاظ نرم‌افزاری نیز آلکاتل فلش شاهد حضور نسخه 6 اندروید مارشملو است. به این ترتیب تا این‌جای کار آلکاتل فلش حرف خاصی برای گفتن ندارد.

    اما به لحاظ دوربین شاهد ویژگی‌های جدیدی در آلکاتل فلش هستیم. همان‌گونه که اشاره شد این گوشی،‌ اولین گوشی همراه هوشمندی است که در قسمت جلو نیز از دوربین دوگانه بهره می‌برد. سنسورهای تعبیه شده در جلو و پشت دوربین آلکاتل فلش به صورت سیاه و سفید و رنگی در نظر گرفته شده‌اند و در پشت آلکاتل فلش سنسور 13 مگاپیکسلی سونی با مدل IMX258 با دیافراگمF2.0 را شاهد هستیم، در قسمت جلو هم یک سنسور 8 مگاپیکسلی در کنار سنسور 5 مگاپیکسلی در آلکاتل فلش خودنمایی می‌کند.

     

    به این ترتیب دوربین‌های تعبیه شده در آلکاتل فلش به لحاظ امکانات قابل رقابت با گوشی‌های تراز اول بازار هستند و ویژگی شبیه به حالت پرتره را که پیش از این در آیفون 7 پلاس دیده‌ بودیم را در آلکاتل فلش نیز شاهد هستیم. از قرار معلوم توانایی ذخیره تصویر با فرمت Raw نیز در این دوربین‌ها تعبیه شده است.

    از امکانات و ویژگی‌های دوربین‌های آلکاتل فلش که بگذریم، این گوشی جدید از صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن فول‌ اچ‌دی و باتری 3100 میلی‌آمپری بهره می‌برد. در قسمت پشت گوشی نیز یک سنسور تشخیص اثر انگشت را شاهد هستیم.

    همان‌‌گونه که اشاره شد آلکاتل فلش در حال حاضر راهی بازار کشورهای خاورمیانه خواهد شد و خبری از عرضه این گوشی در سایر نقاط دنیا به بیرون منتشر نشده است.

    phonearena.com

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر