رونمایی از موبایل OPPO F۳ با دوربین سلفی دوگانه

عصر کالا- پس از انتشار شایعات و تصاویر متعدد، بالاخره کمپانی چینی اوپو در کشور هند از محصول میان رده جدید خود OPPO F۳ رونمایی کرد. محصولی که مجهز به دوربین سلفی دوگانه و ۴ گیگابایت فضای رم است.

رونمایی از موبایل OPPO F۳ با دوربین سلفی دوگانه
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛ اوپو از جمله معدود کمپانی های موبایل سازی است که همچنان موقعیت حسگر اثر انگشت را در زیر دکمه فیزیکی هوم حفظ کرده، اما به طور حتم ویژگی خاص OPPO F3 مربوط به وجود دوربین دوگانه (شامل یک سنسور 16 مگاپیکسلی و یک سنسور زاویه باز 8 مگاپیکسلی) در پنل جلویی آن می شود.

    به مانند اکثر محصولات اوپو، مدل F3 نیز یک موبایل سلفی محور است و شرکت سازنده علاوه بر دو لنز، حجم زیادی از قابلیت ها و امکانات جالب و مفید را برای حالات مختلف عکاسی با این موبایل در دسترس کاربران قرار داده است.

    مدل F3 نیز یک موبایل سلفی محور است

    از دیگر مشخصات سخت افزاری OPPO F3 می تواند به نمایشگر ال سی دی 5.5 اینچی تمام اچ دی از نوع «In-Cell» با روکش گوریلا گلس 5 به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. موبایل مورد بحث توان پردازشی خود را از چیپست هشت هسته ای MT6750T محصول مدیاتک می گیرد که پردازشگر گرافیکی Mali-T860 را در دل خود جای داده است. یک باتری 3200 میلی آمپر ساعتی نیز وظیفه تامین انرژی برای این مجموعه را بر عهده خواهد داشت.

    میان رده جدید اوپو با بدنه ای فلزی و قیمتی معادل 311 دلار از تاریخ 13 می (23 اردیبهشت) در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. شرکت سازنده هنوز در خصوص احتمال عرضه OPPO F3 در خارج از مرزهای کشور هند اظهار نظری نکرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر