رونمایی حسگرهای اثر انگشت جدید کوالکام

عصر کالا- کوالکام از یک فن آوری جدید و پیشرفته در زمینه اسکن اثر انگشت و تائید هویت خبر داد. این فن آوری جدید را حسگرهای اثر انگشت کوالکام و یا Qualcomm Fingerprint Sensors نامیده است.

رونمایی حسگرهای اثر انگشت جدید کوالکام
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گیکی گجت، حسگرهای اثر انگشت کوالکام قابلیت سازگاری با شیشه و فلز را دارد و این به این معناست که می توان از این حسگرها در پشت صفحه نمایش گوشی های هوشمند استفاده کرد.
    «سشو مادهاواپدی» مدیر ارشد شرکت کوالکام می گوید: «از معرفی حسگرهای اثر انگشت کوالکام بسیار هیجان زده هستیم زیرا می توان این حسگرها را طوری طراحی کرد که از آن در سیستم های تائید هویت گوشی های هوشمند و یا در تائید هویت های امنیتی پیشرفته استفاده کرد. این فن آوری جدید شرکت های تولیدی و اپراتورها را قادر می سازد تا دستگاه های کاملاً متفاوت و متمایزی با ارزش افزوده تولید کنند.»

    حسگر اثرانگشت مخصوص برای صفحه نمایش اولین راه حل اولتراسونیک چندکاربردی معرفی شده در صنعت موبایل است که قادر به اسکن اثر انگشت در صفحه نمایش های OLED با قطر 1.2 میلی متر همراه با ثبت و تطبیق اثر انگشت است. همچنین حسگرهای اثر انگشت مخصوص شیشه و فلز این شرکت اولین محصولی است که می تواند از روی شیشه ای با قطر 0.8 میلیمتر و آلومینیوم 0.65 میلی متری کار خود را به خوبی انجام دهد که حاکی از پیشرفت نسبت به حسگرهایی با قابلیت شناسایی 0.4 میلیمتری در شیشه و فلز است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر