رندرهای شیائومی می ۶ چند ساعت پیش از رونمایی رسمی منتشر شد

عصر کالا- فردا شرکت چینی شیائومی در یک مراسم ویژه از جدیدترین گوشی پرچمدار خود با نام می ۶ رونمایی خواهد کرد. اکنون در حالی که تنها چند ساعت تا این رویداد باقی مانده، جدیدترین رندرهای شیائومی می ۶ (Xiaomi Mi ۶) به صورت رسمی منتشر شده است که در آن گوشی موبایل جدید شیائومی در سه رنگ سفید، سیاه و بنفش دیده می‌شود.

رندرهای شیائومی می ۶ چند ساعت پیش از رونمایی رسمی منتشر شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از گجت نیوز ؛ در رندرهای منتشر شده از گوشی پرچمدار جدید شیائومی، طراحی با قاب جلو و پشتی شیشه‌ای (موسوم به ساندویچ شیشه‌ای) و دوربین عقب دوگانه به چشم می‌خورد. طبق آخرین مشخصاتی که در بنچمارک GFXBench منتشر شد، هر دو سنسور دارای رزولوشن 12 مگاپیکسلی هستند و همان‌طور که انتظار می‌رفت، امکان فیلم‌برداری با کیفیت UHD با این دوربین فراهم شده است. همچنین اسکنر اثر انگشت نیز در قسمت پایینی شیشه منحنی 2.5D قرار گرفته است.

    شیائومی می 6 از یک چیپست کوالکام اسنپدراگون 835 قدرت می‌گیرد و رم 4 گیگابایتی یا 6 گیگابایتی، بسته به مدلی که شما انتخاب می‌کنید و همچنین فضای ذخیره‌سازی 64 گیگابایت یا 128 گیگابایت بر روی آن قرار گرفته است. علاوه بر آن، Mi 6 دارای نمایشگر 5.15 اینچی با رزولوشن فول اچ دی (1080 پیکسلی) بوده و به اندروید 7.1.1 نوقا و آخرین نسخه رابط کاربری MIUI atop مجهز شده است.

    پیش فروش گوشی شیائومی می 6 از روز 20 آوریل آغاز خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود که قیمت 290 دلار یا 271 یورو برای آن تعیین شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر