آمارهای سایت AnTuTu، محبوب‌ترین‌ها را نشان می‌دهد

عصر کالا- طبق آمارهای سایت بنچمارک antutu، گوشی های one plus ۳ و iPhone SE محبوب ترین گوشی ها اندرویدی و آی او اسی حال حاضر هستند. این آمارها برپایه نظرات ۵ستاره کاربران بر تعداد کل نظرات است. در ادامه با ما همراه باشید…

آمارهای سایت AnTuTu، محبوب‌ترین‌ها را نشان می‌دهد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛ آمارهای سایت antutu نشان می دهد، گوشی OnePlus 3 با امتیاز %95٫66 محبوب ترین گوشی اندرویدی حاضر در چین است. این آمار نشان دهنده این است از هر 100 نفر 95 نفر به این گوشی امتیاز 5 ستاره داده اند. گوشی Xiaomi Mi Max دومین گوشی اندرویدی محبوب با %94٫5 امتیاز است. گوشی های Meizo Pro 6 Plus و Xiamomi Mi Mix و OnePlus 3T به ترتیب با %93٫12 و %92٫88 و %92٫6 دیگر رتبه ها را به خود اختصاص داده اند.

    به نظر می رسد مدل تقویت شده گوشی Oneplus 3 امتیاز کمتری نسبت به مدل اصلی دارد. OnePlus 3T با پردازنده تقویت شده snapdragon 821 ، دوربین های 16 و 8 مگاپیکسلی و یک باطری 3400 میلی آمپری روانه بازار شده است.

    همچنین آمارها نشان می دهد، گوشی iPhone SE محبوب ترین idevice حال حاضر در چین است. پس از آن iPhone 6s plus با امتیاز %97٫53 و iPhone 5s با امتیاز %97٫37 قرار دارند. شگف انگیز است که iPhone 7 plus فقط با %96٫57 امتیاز در رتبه 4ام است.

    محبوب ترین گوشی از دیدگاه شما چیست؟

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر