افشای اطلاعات ویوو U۱۰ یک روز پیش از معرفی + تصاویر

عصر کالا- شرکت ویوو اطلاعات گوشی جدیدش با نام U۱۰ را یک روز پیش از معرفی رسمی، در سایت خود منتشر کرد.

افشای اطلاعات ویوو U۱۰ یک روز پیش از معرفی + تصاویر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران،  شرکت چینی ویوو در حال آماده‌سازی برای معرفی جدید‌ترین میان‍‌‌‌رده خود است. این گوشی روز چهارشنبه معرفی می‌شود و  U10 نام دارد. اما در اتفاقی غافلگیر کننده، ویوو بخشی اطلاعات و مشخصات U10 را تنها یک روز پیش از معرفی رسمی آن فاش کرد.

    اطلاعات منتشر شده از ویوو U10

    ویوو هند (vivo India) یک صفحه اختصاصی برای گوشی جدید این شرکت در سایت رسمی خود ساخته و در آن اطلاعاتی از این دستگاه را تائید کرده است. در این اطلاعات منتشر شده وجود تراشه Snapdragon 655 SoC درون این گوشی اعلام شده است. بر اساس گفته‌های این سایت، پردازنده U10 به وسیله یک رم 4 گیگابایتی همراهی می‌شود.

    افشای اطلاعات ویوو U10 یک روز زودتر از معرفی +تصاویر

    اولین چیزی که توجه ما را به خودش جلب می‌کند صفحه نمایش 6.35 اینچی اچ‌دی پلاس است که روی خود یک ناچ دارد. اگر گوشی را بچرخانید در پشت آن یک دوربین سه‌گانه مشاهده می‌کنید که لنز‌ها مختلف آن به ترتیب دارای کیفیتی برابر 13، 8 و 2 مگاپیکسل است. درضمن این دوربین سه‌گانه در کنار یک حسگر اثر انگشت قرار گرفته شده است.

    در بخش انرژی U10 از یک باتری عظیم 5000 میلی‌آمپری استفاده شده که این میزان حجم باتری، نوید استفاده بلند مدت از دستگاه را به کاربران می‌دهد. علاوه بر آن، این دستگاه از شارژ سریع 18 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین این گوشی با یک حالت به نام Ultra Game Mode که شامل ویژگی‌هایی مانند Voice Changer و 4D Vibrations می‌شود، همراه خواهد بود.

    افشای اطلاعات ویوو U10 یک روز زودتر از معرفی +تصاویر

    گوشی جدید ویوو در رنگ‌های آبی و مشکی در سایت خرید آنلاین آمازون به فروش خواهد رسید. البته این فروش در کشور هند آغاز خواهد شد. اطلاعات بیشتر دسترسی و قیمت این گوشی را فردا زمانی که U10 معرفی شد، متوجه می‌شویم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر