گوشی‌های Oppo F۳ و Oppo F۳ Plus دوربین جلو دوگانه دارند

عصر کالا- کمپانی اوپو تایید کرد گوشی‌های Oppo F۳ و Oppo F۳ Plus دوربین جلو دوگانه دارند. این دو گوشی مخصوص سلفی قرار است روز ۲۳ مارس عرضه شوند.

گوشی‌های Oppo F۳ و Oppo F۳ Plus دوربین جلو دوگانه دارند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از شهرخبر؛ Oppo، شرکتی که به خاطر دوربین قدرتمند دیوایس‌هایش معروف است، از معرفی گوشی‌های F3 و F3 Plus با دوربین جلو استثنائی خبر داد. درحالی‌که استفاده از دوربین‌های دوگانه در پشت گوشی‌ها به امری عادی تبدیل شده است، گوشی‌های زیادی وجود ندارند که دوربین دوگانه جلو داشته باشند. اوپو اف3 و اوپو اف3 پلاس، چنین قابلیتی دارند.

     

    دوربین اصلی جلو، 16 مگاپیکسلی و دیگر دوربین جلو این گوشی‌ها، 8 مگاپیکسلی خواهد بود که بالای صفحه‌نمایش گوشی‌ها قرار می‌گیرند. این طبیعی است که چنین دوربینی، در عکس‌های پرتره افکت بوکه تولید کند اما تصویر تبلیغاتی این گوشی‌ها نشان می‌دهد در آن‌ها از لنز عریض برای ثبت سلفی‌های گروهی استفاده می‌شود. باید منتظر باشیم تا ببینیم ثبت سلفی‌های گروهی تنها کارکرد ویژه دوربین جلو این گوشی‌ها خواهد بود یا خیر.

    کمپانی اوپو سایر مشخصات گوشی‌های جدید را افشا نکرده است. اخیرا شایعاتی منتشر شده است که طبق آن‌ها، F3 Plus نمایشگری بزرگ‌تر از صفحه‌نمایش 5.5 اینچی F1 Plus دارد و اندازه صفحه‌نمایش شاید تا 6 اینچ نیز برسد. تراشه اسنپدراگون 653، 4 گیگابایت رم، باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی و حافظه ذخیره‌سازی، 64 گیگابایت، دیگر مشخصات احتمالی این گوشی هستند. انتظار می‌رود دوربین عقب، تک لنز و 16 مگاپیکسلی باشد.

    اوپو تایید کرده است گوشی‌های F3 و F3 Plus روز 23 مارس در کشورهای هند، اندونزی، میانمار، فیلیپین و ویتنام عرضه می‌شوند. هنوز خبری از عرضه جهانی گوشی‌ها منتشر نشده است اما اوپو دیوایس‌های قبلی خود را در اروپا و امریکا نیز عرضه کرده بود. شایعه شده است این گوشی‌ها به جای اندروید 7.0، با اندروید 6.0 عرضه می‌شوند و به رابط کاربری ColorOS اوپو مجهزند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر