گوشی OnePlus ۶ به‌زودی عرضه می‌شود + تصاویر

عصر کالا: گوشی وان‌پلاس ۶ که ظاهری مشابه گوشی Vivo X۲۰ دارد به‌زودی عرضه خواهد شد.

گوشی OnePlus ۶ به‌زودی عرضه می‌شود + تصاویر
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹:۰۰
  • گوشی OnePlus 6 به‌زودی عرضه می‌شود + تصاویر
  • گوشی OnePlus 6 به‌زودی عرضه می‌شود + تصاویر
  • گوشی OnePlus 6 به‌زودی عرضه می‌شود + تصاویر

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، گوشی هوشمند OnePlus 5 یکی از پرطرفدارترین گوشی های شرکت وان‌پلاس است. این گوشی 480 دلاری (2 میلیون تومانی) ظاهری شبیه به گوشی‌های بزرگ و پرچمدار دارد. عملکرد نرم‌افزاری قابل قبول، دوربینی با کیفیت بالا، عمر باطری بسیار مطلوب، این گوشی را به یکی از بهترین گوشی های این نسل تبدیل کرده است.

اما نکته اینجاست که اگر شما قصد خرید گوشی وان‌پلاس 5 را دارید باید بدانید که این گوشی در بسیاری از کشورها دیگر در بازار وجود ندارد و در سایر کشورهای نیز به تعداد محدود یافت می‌شود.

از همین رو، بسیاری از کاربران بر این باورند که شرکت وان‌پلاس بزودی قصد عرضه گوشی وان‌پلاس 6 را دارد. سال گذشته این شرکت در اواسط ماه ژوئن گوشی وان‌پلاس 3 را رونمایی کرد و 5 ماه بعد در ماه نوامبر 2016 گوشی وان‌پلاس 3 تی را عرضه کرد. در سال جاری نیز وضعیت مشابهی داشتیم، زیرا در اواسط ماه ژوئن گوشی وان‌پلاس 5 عرضه شد و در حال حاضر در اواسط ماه اکتبر هستیم و انتظار می‌رود که بزودی گوشی هوشمند جدیدی توسط شرکت وان‌پلاس عرضه شود.

گفتنی است؛ بسیاری از گزارش‌ها مبنی بر این است که شرکت وان‌پلاس به جای اینکه از وان‌پلاس 5 تی رونمایی کند یکراست به سراغ وان‌پلاس 6 می‌رود و گوشی نسل جدید خود را روانه بازار می‌کند.

همچنین لازم به ذکر است  بر اساس برخی شایعات، گوشی وان‌پلاس 6 که به‌زودی عرضه می‌شود ظاهری بسیار مشابه با گوشی Vivo X20 دارد. در ادامه تصاویری از گوشی Vivo X20 مشاهده می‌کنید :

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط بیشتر